donderdag 5 juni 2014

tutorial - blauwe eyeliner

Blauwe eyeliner is in! Ik heb me nooit aan deze trend gewaagd omdat ik blauwe ogen heb.
Toch leek het mij verleidelijk om deze te proberen. En dat deed ik dus.

Ik heb een lintje met een wing aangebracht boven men oog. Onder mijn oog ben ik over mijn wimper lijn gegaan. Nog even zwarte mascara en wat Highliter onder mijn wenkbrauw en klaar. Ik heb hier gekozen voor een simpele eyeliner, omdat mijn ogen al blauw zijn. Bij blauwe ogen kan het al snel te worden.

Hiervoor gebruikte ik een Kohl potlood van Mylène. Een turqouise kleur. Wil je het potlood iets vettiger zodat het makkelijker over je ooglid glijd? Verwarm dan even de punt van het potlood met een vuurtje.





Tutotial

Hou je oog open, start in het midden van het ooglid en werk tot in de ooghoek.
Als je daar bent trek je een lijn naar boven (richting wenkbrauw). Verbind dan de rechte streep met die van het ooglid. Als je de kleur iets feller wilt, dan ga je er gewoon even over met het potlood. Trek een lijntje onder je oog net op de wimper rand. Likje mascara en je bent klaar (niet te zwaar aan brengen). Ik besluit hier geen lippenstift bij te gebruiken. Ik wil niet dat het een kakofonie wordt. Ik kies hier voor de Chubby stick van Clinique n° 12 oversized orange. ( klik hier voor de review)


Met deze kleur ben je helemaal klaar voor een dagje shoppen in Antwerpen of voor een gezellige avond met vriendinnen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten