maandag 23 juni 2014

Review - H&M liptint

Tangerine - Raspberry red - Hot pink
Zoals jullie wel weten heeft H&M ook een cosmetica lijn. In deze lijn vind je kwasten, lipsticks, poeders, fondation, enz.  De cosmetica lijn is net zoals de kleding -en lingerie lijn low budget.

Ik besloot de liptint te testen en heb gekozen voor drie kleuren:

Tangerine - Hot pink - Raspberry red
  • Hot pink (koele roze kleur)
  • Raspberry red (liefelijke rood roze kleur)
  • Tangerine (Coraal kleur)





De liptint is een half matte crèmige lipgloss en zit verpakt in een tube met zwarte dop en heeft een wit opschrift. Het ziet er allemaal heel professioneel uit en is bovendien is het low budget. Voor één liptint betaal je 3,95 €.

Persoonlijk vind ik deze heel onhandig om werken omdat het in een tube zit. Je kunt de liptint op twee manieren aanbrengen met een lip penseel of gewoon je vinger.

Ik besloot de laatste optie toe te passen omdat ik geen lip penseel vond in het gamma van H&M. 
Ik moet zeggen de kleuren zijn héél mooi gepigmenteerd en het glijd makkelijk over je lip. Verder benadrukt hij weinig of geen velletjes. Na ongeveer 3,5 uur moet ik hem bijwerken, wat vrij lang is voor een lipgloss/lipstick.

Nadeel van met de vinger te werken is dat het product aan je vinger hangt en met gewoon water komt het er niet zo makkelijk af. Je hebt dus echt wel demaquillage nodig. Hierdoor is het onhandig als je hem onderweg wil bijwerken. 

Ondanks het kleine nadeel ben ik zeer tevreden over dit product omdat het mooi gepigmenteerd is en redelijk lang houdt. 


Hot Pink

Tangerine
Raspberry red

Geen opmerkingen:

Een reactie posten