maandag 30 juni 2014

Review - M.A.C Devilishly Dark x4

MAC één van mijn favoriete merken als het op oogschaduw aankomt. De kleuren zijn steeds mooi gepigmenteerd en houden relatief lang. Ik moet er wel bij vermelden dat het een redelijk duur merk is. Voor één oogschaduw betaal je 17,00 €

Vandaag (zondag) was ik in Antwerpen en tot mijn grote verbazing was de MAC store open. Oorspronkelijk was ik opzoek naar een gele oogschaduw maar al snel viel ik voor het Devilishly dark eyeshadow X 4 palette. Dit palette bevat 4 tinten.
  • Manila paper (Crème kleurig)
  • Goldmine (Goud - geel kleurig)
  • Honey lust (liefelijke roze kleur)
  • Devilishly dark (donker bruine kleur)
Mooie tinten die goed gepigmenteerd zijn . Je kan er verschillende kanten mee uit. Omdat het zomer is koos ik als centrale kleur voor de goud gele tint Goldmine. 

Wil je een minder opvallende oogschaduw? Geen probleem dan kun je de goud gele tint vervangen door de roze kleur honey lust.  Je kan de gouden tint dan nog wel subtiel aanbrengen in de arcadeboog. 

Ik koos dus als centrale kleur voor de goud gele Goldmine tint. Ik heb blauwe ogen en ik hou van de combinatie met geel! 

Ooglook



Eerst en vooral breng ik een oogschaduw basis aan hier gebruik ik ook eentje van mac. (Painterly - pro longwear pot)

Op het wenkbrauw bot en de binnenste ooghoek breng ik de manila paper aan. Deze kleur laat ik wat uitlopen op het bewegend ooglid en op de onderste wimper rand.

Op het tweede deel van het bewegend ooglid breng ik de Honey lust tint aan. Deze kleur valt minder op dan ik had verwacht maar zorgt voor een mooi effect in combinatie met de Manila paper tint.

Op het laatste deel van het bewegend ooglid en de arcadeboog breng ik de Goldmine tint aan. Wow deze tint is goed gepigmenteerd en FEL. Ik verzacht deze kleur door met een bolle oogschaduw kwast de Devilishly dark tint even aan te zetten in de arcade boog. Door deze tint even aan te brengen geeft het gelijk diepgang in men oog. Let wel op ook deze kleur is heel mooi gepigementeerd dus breng niet te veel aan. Blend de donkere tint even uit en zet de andere kleuren opnieuw aan.

Zo ben je klaar voor een leuk dagje stappen of om een gezellige terras te doen. Of wie weet zelfs een date. 

Ik vind dit palette zo leuk en zo mooi dat het één van mijn favoriete paletten is geworden!
Ok ja ik geef toe het is iets duurder maar het is zijn geld gewoon waard. 

Voor het palette betaal je 38,00€
Voor de oogschaduw basis betaal je 17,00€


Geen opmerkingen:

Een reactie posten