maandag 16 juni 2014

Review - Rouge Dior 999

Rode lippenstift voor de ene een hel voor de ander de hemel.
Over rode lippenstift valt niet te twisten. Het moet bij je passen. Heb je mooie volle lippen? Dan is het zeker een GO. Voor vrouwen met dunne lippen kan het vaak te zwaar gaan lijken.






Ik zoek al lang naar een mooie rode lippenstift. Deze vond ik dan ook in het gamma van Dior. Dior rouge 999. Dior staat bekend voor zijn klassieke rode lippenstift. Dior rouge 999 is een mooie diep rode kleur met een lichte glans. Zelden heb ik zo een mooie lippenstift gezien! Ik besloot om hem mee te nemen. Bij Paris XL 33.05€

De lippenstift zit verpakt in een zwart doosje met zilveren opschrift. Typisch Dior. De lippenstift zelf zit verpakt in een mooi zwart omhulsel afgewerkt met zilver. Heel mooi.

De Lipstift is mooi gepigmenteerd, voelt lekker romig en zacht aan en hij glijd moeiteloos over men lippen. Hij hydrateert men lippen en benadrukt geen vervelende velletjes. Hij laat wel een afdruk achter. Enige minpuntje is dat ik hem vrij snel moet bijwerken. Voor een dure lippenstift als deze zou het niet mogen. Toch zou ik hem opnieuw kopen. Hij is ZO mooi en Zo fijn. Ik ben opslag verliefd op deze lippenstift!

Rode lippenstift kun je voor verschillende gelegenheden dragen. Zelf dagdagelijks met een simpele zwarte eyeliner.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten