zaterdag 6 september 2014

The Body Shop - Beauty event




Onlangs kreeg ik een mailtje van The Body Shop met een uitnodiging voor een beauty event. Ik schreef me snel in voor dit event, en kreeg een mailtje terug gestuurd dat ik verwacht werd tussen 19h en 20h.

Het event vond plaats op vrijdag 5 september 2014 en ik koos voor een winkel in Antwerpen. The Body Shop heeft verschillende vestigingen in Antwerpen maar ik koos voor de winkel in de Grand Bazar. De Grand Bazar is een winkelcentrum tussen de Meir en de Groenplaats. Vanaf station Centraal kun je te voet gaan of je neemt de metro richting Groenplaats. Je wagen kan je parkeren op de ondergrondse parking van de Groenplaats.

Bij het binnenkomen van de winkel werd ik ontvangen met een warme glimlach van mevr. Van Belle de shopmanager. Met veel plezier gaf Mevr. Van Belle me uitleg over nieuwe producten, onder andere de nieuwe lijn bodycare producten op basis van Arganolie. De lijn noemt 'Wild Argan Oil' en is gemaakt van fair trade arganolie uit Marokko. Niet alleen de geur kan me zeker bekoren maar ook de verpakking, amber kleur in combinatie met licht blauw. Heel mooi! In deze lijn vind je douchegel, body butter, badolie, lichaamsscrub, bodylotion, lippenbalsem en een olie voor huid en haar.

De nieuwe 'Wild Argan Oil' lijn 






















De nieuwe 'Wild Argan Oil' lijn




















Verder werd mij verteld over de nieuwe eyeliner die je ook kan gebruiken voor de wenkbrauwen en over de nieuwe handcrème. De handcrème werd leuk gepresenteerd bij de inkom en ook kleine verpakkingen voor op reis werden leuke voorgesteld!


Nieuwe collectie handcrème
Kleine verpakkingen voor op reis


























Op een 5 tal minuten zette een jonge dame een prachtige tekening op je hand met henna. Deze henna blijft er een vijftal dagen op en moet een half uurtje opdrogen. Ik koos voor rode henna en was super blij met het resultaat, zo leuk!

Henna

Make-up advies op jouw maat? Geen probleem! Hiervoor kon je ook terecht op het event. Je moest je wel op voorhand inschrijven. Spijtig genoeg had ik mijn afspraak gemist.



De winkel zelf ziet er heel verzorgd en netjes uit en de verkoopsters waren echt heel vriendelijk. Verder werden er nog promoties gedaan. Op het tweede artikel kreeg je 50% korting.



Ik was zo nieuwsgierig naar de nieuwe lijn 'Wild Argan Oil' dus kocht ik een Showergel en een massage soap. Dit is een soort van zeepblok met grote bobbels op die ik zeker zal testen op mijn vriend. 

Op de achterkant van de verpakking staat trouwens : 'against animal testing' en 'support community fair trade'. Vind ik altijd wel leuk en belangrijk om te weten. 

The Body Shop winkel in Grand Bazar
Zo ben je een dagje in Antwerpen? Bezoek dan zeker eens The Body Shop in de Grand Bazar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten