woensdag 16 april 2014

Review CK one RED

Ik was voor de lente en zomer opzoek naar een frisse fruitige geur. Die vond ik bij Calvin Klein. Moest de verkoopster mij deze niet hebben laten ruiken. Dan wist ik van deze eau de toilette waarschijnlijk niet eens het bestaan. Omdat ik het op het eerste zicht niet echt een aantrekkelijk falcon is. Op het eerste zicht zag deze er vrij saai uit.


De verkoopster reikte me een kartonnetje aan en ik rook onmiddellijk een frisse en fruitige geur. Direct was ik verkocht aan deze verleidelijke geur. Ik rook nog even andere geuren maar die konden me niet onmiddellijk bekoren. En ik was opzoek naar een iets goedkoper parfum. Deze geur was precies wat ik zocht. vrouwelijk, fris en fruitig. Bovendien ook nog eens verleidelijk.

Eenmaal thuis opende ik het doosje en zag ik dat er geen verstuiver op het flesje zat, maar een gewoon dopje. Tot ik in de zijkant van het doosje de verstuiver zag zitten. Heel tof gedaan! Het falcon is vrij basic en braaf maar wel vernieuwend en verrassend.

Het is een doorzichtig glazen flesje met rood opschrift en een rode draaidop. Hierdoor kan je makkelijk switchen naar de rode verstuiver. Heel origineel in elk geval. Het falcon heeft geen dop. Als je hem meeneemt onderweg moet je de rode draai dop gebruiken. Wat dan weer minder handig.
Simpel en eenvoudig maar oh zo stijlvol. Het Falcon zit dan weer verpakt in een rood glad en glanzend doosje en zijn bedrukking komt door. Je voelt de letters dus als je over het doosje wrijft.

CK one RED edition 50 ml verkrijgbaar bij de parfumerie prijs 33,00€

Geen opmerkingen:

Een reactie posten