woensdag 16 april 2014

Shoplog Jacqueline de Yong bij Zeb

Toen ik bij Zeb binnen kwam, zag ik onmiddellijk een nieuw merk. Genaamd Jacqueline de Yong. Van dit kleding merk had ik eerlijk gezegd nog nooit gehoord. Nog niet tegengekomen in tijdschriften of op internet.
Op het eerste zicht ziet hun collectie er wel basic uit. Van zodra je door de basic snits kijkt zie je al snel leuke opschriften. Toen ik naar het prijskaartje keek schrok ik toch wel even. Vrij goedkope kleding toch wel. Al bij al bedacht ik me toch om een T-shirt te passen omdat ik het opschrift wel tof vond. De kleren bestonden uit witte, zwarte, oranje, grijze, en donkere blauwe T-shirts. Wat ik wel spijtig vond aangezien het lente is en binnenkort de zomer voor de deur staat.
In de lente verlang ik toch wel naar kleur. De winter was al zo donker.


Toen ik de T-shirts aandeed, voelde ze onmiddellijk zacht aan op men huid. En vielen bijna onmiddellijk goed over men lichaam. Aangenaam verrast besloot ik om een Tanktop, T-shirt en trui mee te nemen.

Toen ik afrekende kreeg ik nog een grote zwarte tas met wit opschrift Jacqueline de Yong. Hier was ik natuurlijk heel blij mee. Omdat hij redelijk groot is weet ik nog niet precies waarvoor ik hem ga gebruiken. Maar een bestemming krijgt hij zeker! Misschien handig voor jongeren die naar kunstschool gaan.

Het voor deel aan deze kleding kun je op zoveel verschillende manieren combineren. Je kunt het basic dragen, maar ook verwerken in een streetstyle of hipster outfit. Heel toffe basic Shirts!
Wil je meer weten over streetstyle? Lees mijn artikel dan hier! http://aobbyjolienna.blogspot.be/2014/04/streetwearstyle-met-urban-invloeden.html


Deze Tanktop voor in de zomer is heeft een perzik kleur en is fijn van stof. Aangenaam om dragen. Dit kun je combineren op een beige chino of jeans of op een short. Snel handig en stijlvol. ==>
Prijs 9.95€ bij Zeb





Deze zwarte trui met opschrift kun je bv combineren met een zwarte jeans legging (leer), een strakke grijze skinny met boots. En een grote zwarte zonnebril om de look compleet te maken. In de winter kun je er eventueel een muts op dragen. ==>
Prijs 14,95€ bij Zeb

Dit opschrift heb ik op T-shirt ook.
Prijs 7.95€ bij Zeb

Op de webshop van Zeb kun je deze collectie bekijken.
http://www.zeb.be/nl/merken-24/jacqueline-de-yong.html?prodcat3_descr=6768

Geen opmerkingen:

Een reactie posten