vrijdag 9 mei 2014

Review Clinique - Chubby Stick





Chubby sticks zijn niet nieuw, zowel bij duurdere merken als lowbudget merken vind je ze in het gamma. Het zijn eigenlijk een soort van stiftjes waarmee je je lippen kleurt. Een soort van mix tussen lipsticks en lipgloss. Omdat de Chubby Sticks een lipstick materie hebben, en het effect van een lipgloss in combinatie met een verzorgende balsem.



Ik besloot de Chubby Sticks van Clinique te kopen en te testen.
Ik koos voor nr.11 two ton tomato en de nr.12 oversized orange kleur.

De stick zit in een leuk doosje verpakt met opschrift moisturizing lip colour balm. Het is dus een echt een kleur gevende, verzorgende balsem. De stick zelf heeft een zilveren dop en onderkant en een zilveren opschrift. Heel leuk, lijkt eigenlijk wel wat op die dikke stiften van vroeger. Toen ik deze op mijn arm uit probeerde gaven ze mooi veel kleur af, hopelijk op mijn lippen ook. Ik hou van rode kleuren, maar de toch iets oranje kleur kan me wel bekoren.

Bovenste: two ton tomato
Onderste: oversized orange
Toen ik deze op mijn lippen aanbracht gleed de stick er mooi en gemakkelijk over. Anders dan een lipstick die soms vrij droog aanvoelt is de Chubby stick vrij 'vettig' en romig waardoor hij mooi over mijn lippen glijd. De kleur verdeelt makkelijk over mijn lippen. Voor een intense kleur ga je enkele keren over je lippen. Je bouwt de kleur op in laagjes. Ik heb wel het gevoel dat er een laagje op mijn lippen ligt, maar het stoort niet of het plakt niet. Na ongeveer 1,5 uur moet ik hem wel even bijwerken. Mijn lippen voelen wel zacht aan dus op vlak van verzorging maakt Clinique de belofte waar.



De Sticks bevatten voedende elementen zoalsSheaboter, jojobaboter, mangoboter,zonnebloemolie,enz.
Een ander leuk feit is dat deze allergie getest zijn en 100% parfum vrij zijn.

De Chubby sticks kosten 19,99 € in de parfumerie en bevatten 3g.

Two ton tomato
Oversized orange

Geen opmerkingen:

Een reactie posten