zaterdag 10 mei 2014

Review - Mavala nagellak

De nagellakjes van Mavala zien er zo onweerstaanbaar schattig uit. Het zijn kleine flesjes met een licht gouden dop en wit opschrift. Ik had nog nooit van dit merk gehoord, tot ik ze zag staan in de parfumerie. Ik besloot twee kleurtjes uit te proberen en koos voor een donker rode tint bordeaux nr. 69 en een zomerse oranje tint sunset orange nr. 118.











Bij het aanbrengen van de kleur stond ik versteld van hoe goed die dekte en hoe mooi deze kleuren zijn!
Ze hebben wel een iet wat doordringende geur maar het is niet storend.

Na ongeveer dertig seconden is is de lak droog, het is niet noodzakelijk om een tweede laag aan te brengen omdat hij zo mooi dekt. Maar ik persoonlijk breng altijd twee lagen aan. De lak is heel mooi van kleur en blinkt mooi. Je kan eventueel nog een topcoat aanbrengen maar bij deze nagellakjes vind ik dit niet nodig.
Dit zijn echt wel heel kwaliteitsvolle nagellakjes en zeker de prijs waard. Ze zijn iets duurder ze kosten 4,99€. En bevatten elk 5ml.


Sunset orange 118
Bordeaux 69

Geen opmerkingen:

Een reactie posten