woensdag 6 augustus 2014

M.A.C palette


Antwerpen een geweldige stad, gezellige terrasjes en straatjes, leuke winkels en natuurlijk de  M.A.C store. Ik kon het niet laten en kwam 58,50 € lichter naar buiten.

Ik ben wat uit gekeken op de nude kleuren en ik wou dus even kijken voor een palette met wat meer felle kleuren. Uiteindelijk heb ik dan besloten om toch zelf maar een palette samen te stellen. 

Ik koos voor 4 kleuren waar je verschillende looks mee kan maken. 

  • A91 Roze 
  • AC3 Bronze
  • A63 Expenqicz Pink
  • A93 Star Violette 
Deze kleuren zijn mooi gepigmenteerd en hebben een metallic glans. Het zijn dus geen matte tinten. Ze werken heel fijn en blenden perfect in elkaar over! Deze kleuren passen trouwens heel mooi bij blauwe ogen!

Voor mijn palette van vier kleuren samen te stellen betaalde ik 58,50€ incl. doosje.

Wil je niet alle tinten dan kan je ze ook gewoon apart kopen en dan betaal je 17,00€ per potje.

Je hoeft natuurlijk niet perse naar de M.A.C store te gaan, je kan gewoon online bestellen. Als je advies wilt over kleuren combinaties en uitleg over producten is het aan te raden om toch even langs te gaan. Maar hé koppel er een gezellige dagje shoppen aan of ga gezellig lunchen met vriendinnen!

M.A.C online bestellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten