zondag 31 augustus 2014

Review - H&M make-up kwasten


Ook de winkelketen H&M brengt make-up kwasten op de markt. H&M brengt hier twee lijnen uit. Een iets goedkopere lijn en een iets 'duurdere'. Beiden zijn wel low budget.

Ik koos voor de kwasten van de iets 'duurdere' lijn, deze zien er zo leuk uit! Ze hebben een parelmoer kleurige steel met rosé/goud kleurige details.Vorig jaar kwamen van deze lijn al een aantal kwasten uit. Waaronder de Kabuki kwast en de eyeshadow brush. Nu werden er nog twee toegevoegd namelijk de powder brush en de smokey eye brush. Ze zitten verpakt in een hard plastieken verpakking met gouden opschrift. Ziet er allemaal heel fancy uit.  Net zoals ik verwachtte hebben ook deze kwasten zachte haartjes en voelen ze héél fijn aan.



Ik kocht drie penseeltjes:

  • Powder brush: eigenlijk is het een stipple brush. De kwast heeft uitstekend haartjes, hierdoor blend alles mooi egaal in. 
  • Eyeshadow brush: dit is een platte oogschaduw kwast.
  • Smokey  eye brush: dit is een duo kwastje de ene kant is een eyeliner kwastje de andere kant is een fijne bol kwastje.












De powder brush of poeder kwast vind ik heel fijn. Deze kwast blend mooi uit. Handig om poeder of bronzer mee aan te brengen!

Powder brush

De eyeshadow brush of oogschaduw kwast vind ik minder fijn. Hij is vrij breed, waardoor hij onpraktisch werkt. Ook neemt deze kwast niet alle soorten oogschaduws op. Voor glanzende en zwaar gepigmenteerde kleuren is hij perfect. Ik vindt deze kwast toch net iets te groot.


Eye shadow brush

Eyeshadow brush
De Smokey eye brush is makkelijk in gebruik hij is perfect voor in de arcadeboog. Over het eyeliner kwastje heb ik dan wel weer enkele bemerkingen. Eerst en vooral is hij vrij dik en zijn de haartjes te lang. Hierdoor plooit hij makkelijk over. Hij werkt gewoon niet zo fijn. Dit eyeliner kwastje vind ik wel super voor mijn wenkbrauwen bij te werken (mijn wenkbrauwkwast was toch aan vervanging toe).


Smokey eye brush
Smokey eye brush
Ondanks enkele minpuntjes vind ik deze kwasten fijn, ze voelen ook gewoon zo zacht aan en ze zien er zo Chique uit. Ik ben zeker fan van deze kwasten omdat ze fijn werken en low budget zijn. 

Powder brush 5,99 €
Eyeshadow brush 3.95 €
Smokey eye brush 3,99 €
Eyeshadow brush - Smokey eye brush - Powder brush





Geen opmerkingen:

Een reactie posten