zaterdag 30 augustus 2014

Tutorial - Daily look

Dagdagelijkse make-up mag voor mij persoonlijk vrij licht en naturel zijn. Ik kies ook vaak voor make-up met bruin tinten. Makkelijk te combineren met kleding.

Voor een daily look gebruik ik vaak mijn KIKO oogschaduws. Ze zijn basic, mooi, low budget en fijn om mee te werken. 

Na het aanbrengen van mijn fondation werk ik even mijn wenkbrauwen bij en breng ik een oogschaduwbasis aan. Ik gebruik eentje van M.A.C (review). 

Ik gebruik mijn lowbudget kwasten van E.L.F. Ik gebruik de Smudge Brush en de Eyeshadow Brush. Verder gebruik ik nog een bolle kwast van HEMA.


-139 -129 -124

Ik gebruik drie tinten van KIKO:
  • Hoog glanzende roze tint nr. 139
  • Licht glanzende bijna matte beige tint nr. 129
  • Licht glanzende bijna matte grijs bruine tint nr. 124





De hoog glanzende roze tint breng ik met de Smudge Brush aan op mijn wenkbrauwbot en mijn binnenste ooghoek. 

De beige tint breng ik met de Eyeshadow brush aan op mijn volledig ooglid. Ik breng de oogschaduw deppend aan.

Met de bolle kwast neem ik de donkerste tint en deze blend ik uit in mijn arcadeboog. Daarna breng ga ik nog even over de beige tint. Om deze kleur nog eens extra aan te zetten

Ik breng de beige tint aan op mijn bewegend ooglid

Ik breng een fijne eyeliner aan om het zo natuurlijk mogelijk te houden en dan gewoon mascara.

Als lipstick heb ik gekozen voor de mini lipstick van H&M (review).

KIKO heeft geen winkels in België maar je kunt de producten gewoon online bestellen via de webshop.

Ook E.L.F (eyeslipsface) kun je via de webshop.

KIKO oogschaduw paletten
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten