donderdag 14 augustus 2014

Review - KIKO Exotic Shine lipstick



Rode lippenstift is ondertussen een verslaving geworden. Nu voeg ik aan mijn collectie de rouge à lèvres -04 toe. Deze lippenstift komt uit de vorige collectie Exotic Shine.















De lippenstift komt in een fleurig zomers doosje en zit verpakt in een gouden omhulsel met bruin opschrift. Super mooi! Toen ik hem opendraaide werd ik al snel verliefd op de kleur. De lippenstift is vrij smal waardoor je makkelijk kan werken (zonder al teveel knoeien). Het is een creamy lippenstift waardoor hij makkelijk over je lippen glijd en zijn kleur is intens. Ik had hem alleen iets roder verwacht. Hij is zomers koraal rood, met een mooie glinster in. Hoe meer lagen hoe intenser hij is maar doordat hij zo creamy is voel je hem echt op je lippen liggen. Na 2 uur moet ik hem even bijwerken. Ik ben tevreden van de lippenstift, ik zal hem dus zeker nog veel gebruiken. Ondanks het kleine minpuntje van de kleur.

Persoonlijk vind ik een rode lippenstift het mooist staan met een simpele eyeliner. Hoe zwaarder en intenser de rode lippenstift hoe zwaarder dat je je eyeliner mag doen. (Check foto festival look).

De lippenstift kun je kopen in een KIKO winkel (in België is er geen) of gewoon op de webshop.
Deze lippenstift was in de sale, voor 5,90 € heb je er eentje.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten