donderdag 28 augustus 2014

Review - M.A.C Pro longwear paint pot




Ik kan niet genoeg zeggen dat een oogschaduwbasis/primer een belangrijk deel van je ooglook is!
Een oogschaduwbasis is een product dat je aanbrengt op je ooglid en wenkbrauwbot. Door deze basis blijft je oogschaduw mooi zitten, trekt het niet in de lijntjes van je ooglid en loopt het niet uit. De kleuren die je aanbrengt komen ook veel mooier uit. Ik gebruik een oogschaduwbasis ook gewoon als ik een simpele eyeliner aanbreng.

Een oogschaduwbasis vind je in verschillende texturen en kleuren. Je kunt één kiezen die bij je huidskleur past met of zonder shimmer of een gekleurde oogschaduwbasis. Het is je persoonlijke voorkeur.

Ook M.A.C brengt oogschaduwbasis op de markt. De Pro longwear pot, is een creamy oogschaduwbasis verpakt in een glazen potje met zwart draai dekseltje. De oogschaduwbasis breng je aan met een penseel of je vinger. Je brengt hem aan op je ooglid en wenkbrauwbot. Voor je verder gaat met je ooglook wacht best even zodat je zeker bent dat hij mooi droog is geworden.

Ik vind deze oogschaduwbasis heel fijn in gebruik wrijft mooi uit, en mijn oog look blijft mooi zitten.

De pro longwear paint pot is te koop bij M.A.C voor 19,00 €
M.A.C webshop

Geen opmerkingen:

Een reactie posten