vrijdag 12 september 2014

Review - Catrice Ultimate Shine

Ik was opzoek naar nieuwe lipstick en deze vond ik bij lowbudget merk catrice. De lipsticks zitten in een zilver kleurige verpakking. Ziet er vrij simpele uit, maar wel mooi. Op de lipstick zelf staat catrice ingedrukt.


Ik koos voor 2 kleuren
  • nr. 260 - Berry Delicious
  • nr. 270 - What's AP-ricot

Berry Delicious en What's AP-ricot

Een donkere roze framboos kleur en een prachtige abrikoos kleur. 

Bij het aanbrengen voelen de lipsticks wel vrij vet aan, de Berry Delicious kleur is echt heel mooi. Hij is donker en glanzend ideaal voor het najaar. Na 2 uur moet ik hem toch even bijwerken.

De What's AP-bricot stelt me wel telleur. Van ver lijkt het alsof ik foundation op mijn lippen heb. Als ik van dicht kijk zie ik een zacht roze kleur.

Beide lipsticks hebben een hoge glans effect en voelen vet aan. Ik moet toch enkele keren stiften om een vol egaal effect te krijgen. Een ander minpuntje is dat ze velletjes benadrukken. De kleur maakt dit dan weer helemaal goed! Ondanks deze enkele minpuntjes maakt de kleur en glans het weer helemaal goed. Van de Berry Delicious kleur ben ik helemaal weg!


Berry Delicious
What's AP-ricot

Berry Delicious

What's AP-bricot

Voor 1 lipstick betaal je 3,99 € bij kruidvat

Geen opmerkingen:

Een reactie posten