zaterdag 20 september 2014

Review - Jean Paul Gaultier classique


Ik kon ze echt niet weerstaan, de mini parfums van Jean Paul Gaultier. Het gaat hier op de 'Classique' lijn. Dit pakketje bevat de 'Classique' en de 'Classique X' zowel de Parfum als de Eau de toilette.


Le 'Classique' is een lekker zoete geur met een heerlijk zware body. De geur van anijs en roos zorgen voor die iets zwaardere body. Deze geuren worden dan weer afgezwakt door de geuren van de zoete Gember en oranjebloesem. Op de achtergrond vang je enkele prikkels op van vanille en amber. Deze geuren zorgen dan weer voor het sensuele. Deze geur is op en top vrouwelijk, zware body gecombineerd met zoete en sensuele geuren. Ondanks de verschillende geuren is dit parfum helemaal in balans. Het parfum zit verpakt in een flacon met vrouwelijke vorm, bedrukt met een kanten motief. Dit heerlijke parfum is trouwens al verkrijgbaar sinds 1993.






Classique X collection is zeker een waardige opvolger voor le classique. Dit parfum is frisser en luchtiger dan zijn voorganger. De zoete oranjebloesem zorgt voor een zoet accent en hout accenten. Ook dit parfum zit verpakt in een flacon met vrouwelijke vorm, hier vinden we de 'X' terug. Dit parfum werd ontwikkeld in 2010. En is ideaal voor op een lente dag of zwoele zomer avond.

Ik verkies toch de Classique lijn, ik hou van zoete geuren en dit parfum voldoet volledig aan mijn eis. Bovendien vind ik dat Classique net dat tikkeltje vrouwelijker is.



Links: eau de toilettes rechts: eau de parfum


Geen opmerkingen:

Een reactie posten