dinsdag 28 oktober 2014

Review - Lancôme mascara en lipstick



Lancôme is een Frans merk waar wellicht iedereen al van gehoord heeft. Vandaag review ik twee producten van dit Franse luxe merk.



Ik begin met de mascara Hypnôse, mascara volume sur mesure nr 01. De mascara zit verpakt in een zilveren doosje met het logo van lancôme in reliëf op gedrukt. De mascara zelf heeft een stijlvol zwart omhulsel met zilver accenten en hij heeft een speciale vorm. Het ziet er allemaal heel stijl vol en mooi uit.


Het borsteltje verdikt de wimper van wortel tot punt en neemt zelf de kleinste wimpers mee. Hierdoor krijg je een volumineuze blik.
De mascara bevat de softsculpt formule die verrijkt is met vitamine B5 en legt een luxueus laagje rond de wimpers zonder te vlekken of te klonteren. Aldus Lancôme.

Bij het aanbrengen van de mascara, zorgt hij onmiddellijk voor een mooi volume, de wimpers worden gescheiden van elkaar en het klonter niet. Met deze mascara kom ik de hele dag door zonder te vlekken of uit te lopen. Deze mascara is heel fijn in gebruik en geeft een mooi volume dat er toch natuurlijk uitziet. De mascara bevat 6,5 ml.


Volgende product is de Lancôme Rouge In Love lipstick in de kleur Miss Coquelicot 146B. Ook dit product zit verpakt in een zilveren doosje. Het omhulsel van de lipstick is in stijlvol mat zilver met roos op schrift 'Rouge In love'. Ook op de lipstick zelf vind het het logo van Lancôme terug.

Ik koos voor de kleur Miss Coquelicot, een heel zomerse oranje tint. Moet kunnen in de herst toch?

Deze lipstick belooft een hoog gepigmenteerde lipstick die je maar liefst 6 uur kan dragen zonder dat je hem voelt liggen.

De lipstick glijd zacht over men lippen en laat onmiddellijk de prachtige oranje kleur achter! Hij is echt heel mooi, en inderdaad ik voel hem amper liggen. De lipstick benadrukt geen velletjes en trekt niet in de lijntjes van mijn lippen. Na een tijdje vergat ik dat ik lipstick op had maar hij was wel degelijk nog steeds op mijn lippen. Of hij effectief 6 uur op mijn lippen blijft vind ik moeilijk te beantwoorden. Na 5 uur was hij er nog steeds, alleen veel minder intensief. Ik heb hem toch na 4,5 à 5 uur toch nog even aan gestift. Ook dit vind ik een heerlijk product.



Van beide producten ben ik zeker fan. Lancôme maakt zijn beloften waar over deze 2 producten. Producten van Lancôme vind je in de parfumerie.

Voor de mascara Hypnôse bestaal je ongeveer 28,80 €
Voor de lipstick betaal je 28,80 €






Geen opmerkingen:

Een reactie posten