maandag 2 februari 2015

Review - Lancôme Hypnôse star


Lancôme komt met een nieuwe mascara de Hypnôse star. Een mascara die je wimpers een intens verleidelijk volume geeft. De mascara heeft een peervormig borsteltje. De platte kant van dit borsteltje zorgt voor het intens volume, de bolle kant zorgt voor een krul.


Ik gebruik deze mascara al een tijdje, ik heb hem dus uitgebreid getest! Deze mascara vlekt en klontert niet, hij geeft volume en is intens zwart. Deze mascara loopt niet uit, zelf niet na een intensieve fitness work-out. Deze mascara voel ik zelf amper liggen. Tot voor kort was ik  fan van de Lancôme Hypnôse Volume sur mesure  mascara, nu ben ik dat ook van deze Star.


De Lancôme Hypnôse star ziet er super chique uit. De typische Hypnôse huls is verrijkt met glitter en steentjes en met zilver opschrift.

Ik heb de Lancôme Hypnôse star in verschillende tutorials gebruikt. How to do an eyelinerArcadeboog trend en in de Smokey eyes turorial.



Deze mascara is te koop in de parfumerie voor 29.95 €

2 opmerkingen: