donderdag 5 februari 2015

Review - W7 In the nude


W7 staat bekend om zijn bijna perfecte dupes van Urban Decay. Vandaag review ik voor jullie In the nude, een dupe van het bekende Naked 3 palette van Urban Decay. Ik heb Naked 3 van Urban Decay spijtig genoeg niet in mijn bezit dus ik kan ze ook niet gaan vergelijken en dus ook niet oordelen of de dupe In the nude goed is. Daarom review ik het In the nude palette als een oogschaduw palette. 


Ik koos voor dit palette omdat het 'koele' roze tinten heeft die worden afgewisseld met koper en bruin tinten. Ik besloot om twee totaal verschillende looks voor jullie te creëren. Een nude en heel naturelle look die helemaal in is in kente 2015. Met de tweede look bewijs ik dat je met nude tinten ook heel hele mooie smokey eyes kan creëren. Natuurlijk is hij niet zo donker als een met Khöl potlood zoals je hier ziet. Deze is een heel lichte die je eigenlijk nog kan dragen overdag. Ik verkies hem om iets te gaan drinken.




Look 1.

In de lente van 2015 draait alles om nude en naturel. Ogen en lippen worden bewust heel licht gehouden. We zien ook felle kleuren op de lippen OF op de ogen één van de twee is steeds naturel. 

Voor deze look hou ik het simpel en ik moet zeggen het lijkt alsof ik bijna niks op heb.




Voor deze look heb ik een subtiele dag make-up aangebracht. 

Eerst en vooral heb ik een dagcrème aangebracht die ik 10 minuutjes heb laten in werken. Als foundation koos ik voor eentje van Make-up Studio. Deze is vrij naturel. Mijn wenkbrauwen zet ik even aan met een wenkbrauwpotlood van Catice en een oogschaduwbasis gebruik ik van M.A.C. Hierdoor blijft mijn oogschaduw langer zitten en komen de tinten mooier uit. Daarna breng ik de kleur Venice aan op mijn hele bewegend ooglid. In mijn buitenste ooghoek kies ik voor de matte tint Marilyn en voor een beetje meer kracht zet ik zacht de donkere Tokyo tint aan in mijn buitenste ooghoek. Ik werk af met bruine mascara en de prachtige nude lipstick Mirage van Dior.

De tint Venice is een lieve hoogglanzende perzik tint, Marilyn is dan een iets bruinere tint met een vleugje perzik en Alice kun je meer naar het grijs bruine omschrijven.



Look 2

Voor deze look koos ik voor donkere tinten. Ik gebruikte dezelfde producten voor de ooglook zelf koos ik andere tinten of gebruikte ik ze op een andere manier.

Voor mijn hele bewegende ooglid koos ik voor de tint Marilyn. In mijn buitenste ooghoek bracht ik een vleugje Bad manners aan. In de arcadeboog koos ik voor de tint Fashionista. Deze tint blende ik uit over heel mijn arcadeboog en shapte ik als een punt. Fashionista bracht ik ook aan onder mijn oog. Op mijn bewegend ooglid koos ik voor de tint Latte. Deze tint bracht ik ook aan in mijn binnenste ooghoek.





Dit palette is heel fijn om mee te werken en tinten zijn mooi gepigmenteerd. Het palette zelf ziet er heel stijlvol uit en komt in een 'blikken' doos met bij geleverd sponsje en kwastje. Voor dit palette betaalde ik 8,00 €. Een mooie prijs voor een mooi palette. 

Wat vinden jullie van deze looks? 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten