dinsdag 5 mei 2015

Rainpharma - Intense Twinkel Mask




Een tijdje geleden bestelde ik het Intense Twinkel Mask van Rainpharma, een masker op basis van brocolli. Het Intense Twinkel Mask van Rainpharma is een oliemasker op basis van broccolizaad.


Het masker bevat niet alleen voedende eigenschappen maar ook sulforafaan. Sulforafaan beschermt en zuivert (detox) de nadelige effecten van de zon en het millieu.

Zoals we Rainpharma kennen is dit product ecologisch verantwoord, dit masker werd geproduceerd naar de normen van ecologische produceren. Er werd dus geen gebruik gemaakt van hoge temperaturen en schadelijke solventen (oplosmiddelen).





Zoals eerder vermeld is dit een oliemasker, je brengt het dus aan op een droge huid en droog haar. Om de simpele reden dat olie en water elkaar afstoten. Moest je het aanbrengen op een natte huid dan blijft het masker op de oppervlakte drijven en werkt het dus niet in. Bij olie producten altijd op een droge huid!

Je mag het masker tot 2 keer per week aanbrengen maar ik vind 1 keer per week ruim voldoende. Reinig eerst je huid grondig en gebruik eventueel eerst een scrub om alle dode huidcellen te verwijderen. Je kan de Brightening face scrub van Rainpharma gebruiken. Eens je huid gereinigd en goed droog is breng je het masker in een dikke laag aan. Dit kan met je handen of met een masker borsteltje. Het masker mag je 20 minuten laten inwerken (of langer), daarna reinig je goed na met water en klaar! Een zijdezachte huid. Ben je verbrand door de zon? Dan helpt dit masker je huid herstellen.

Dit masker kan je ook gebruiken als haar masker, ook hier breng je het aan op droge haren. Laat het masker 20 minuten of langer in werken en spoel daarna goed uit met water of shampoo. Dit haarmasker werkt anti-frizz en geeft een gezonde glans.

Ik gebruik het masker nu al een tijdje, ik moet eerlijk bekennen dat ik er niet elke week tijd voor maak maar ik vind het een heel fijn masker. Van een olie masker had ik verwacht dat ik een heel vet gevoel zou hebben maar dit is niet het geval. Ik vind de geur wel onaangenaam maar na 5 minuten went het wel. Mijn huid en haar voelen zacht en gevoed aan en mijn haar glanst mooi. Soms reinig ik wel eens na met een tonic maar in principe hoeft dit ook niet.





Het masker zit in een zwart flesje met een pomp dopje zo komen er minder snel bacteriën in het product en blijft het langer goed.

Ik heb ook nog nieuws over Rainpharma! Rainpharma is sinds kort beschikbaar in elke gemeente, via de webshop, apotheek, official store en zelfstandige verkopers!

Het Intense Twinkel Mask is te koop in de Rainpharma webshop voor 39,95 €







Lees ook: Sugarscrub en Afteroil 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten