zondag 22 juni 2014

Review RainPharma - sugar scrub

Je huid scrubben is belangrijk. Daarom besloot ik de sugar scrub van RainPharma te testen.
De scrub zit zoals gewoonlijk in een stijlvolle zwarte pot verpakt en de scrub zelf is licht geel van kleur.

De substantie is vrij flexibel maar plakt wel aan elkaar waardoor hij redelijk stijf is. Het gebruik van de scrub is vrij simpel, je brengt hem aan op je lichaam en wrijft de scrub in een cirkel beweging open. De scrub word vrijwel onmiddellijk wit van kleur en na verloop van tijd smelt de 'korrel'. De korrel zelf voelt in het begin vrij hard aan.
Ik koos voor de geur 'A zest of happiness' (geur op basis van appelsien, mandarijn en limoen) en ik moet zeggen het ruikt heerlijk. Bij het afspoelen voelt mijn huid zacht en gevoed aan. Mijn onzuiverheden zijn zo goed als weg en mijn huid straalt. Net zoals bij de Afteroil (review) blijft er een soort van 'vet' laagje achter op de huid, maar ook hier stoort het niet. Ja ik ben fan van deze scrub! Hij is fijn en makkelijk in gebruik. Na één keer gebruik voelt je huid al heel lekker aan.

De scrub wordt artisanaal gemaakt hierdoor kunnen maar 500 potjes gemaakt worden. Ook deze scrub is gemaakt van plantaardige producten en dus uiterst geschikt voor mensen met een gevoelige huid. Volgens Rainpharma mag je de scrub dagdagelijks gebruiken maar dit zou ik toch niet doen. Elke dag douchen is niet gezond!

Wil je meer informatie dan kan je op de website van Rainpharma terecht (klik hier).
Artikel over de RainPharma store in Antwerpen vind je hier.

De sugar scrub kun je kopen bij Rainpharma voor 19.95 € en bevat 300 gr per potje.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten