vrijdag 17 april 2015

Lancôme - Doll Eyes mascara



Lancôme is een van mijn favoriete luxe merken als het op mascara aankomt. De mascara's zijn zo fijn, klonteren amper, geven volume en zien er niet zwaar uit.


Lancôme voegt een nieuwe mascara toe aan de Hypnôse lijn, Doll eyes. Zoals de naam al verklapt geeft deze mascara een poppenwimpereffect. De Doll Eyes mascara geeft volume vanaf de wortel tot de punt zonder de wimper te gaan verzwaren. Verder geeft deze mascara een voller effect zonder een 'klonterig' effect te geven.

Ik was al onder de indruk van andere mascara's van de hypnôse lijn dus besloot ik deze ook even te testen.

Bij het aanbrengen voelt de mascara zacht aan en hij geeft inderdaad volume, of het specialer is dan de andere mascara's uit de hypnôse lijn? Dat vind ik niet. Wat voor mij wel een verschil maakt is het effect dat de Doll Eyes geeft, ik vind persoonlijk dat mijn wimpers mooier gescheiden zijn en dat ze voller lijken. Dit alles heeft deels ook te maken met een peervormig borsteltje van de Doll Eyes mascara, dat onmiddellijk een mooi volume en voller effect geeft.





De mascara klonter niet, hij voelt licht aan, je hoeft niet veel aan te brengen, hij scheidt de wimpers mooi en hij geeft een mooi volume. Wat ik ook heel fijn vind aan deze mascara, is dat mijn wimpers na het aanbrengen ook heel flexibel blijven.

De mascara heeft een lieve bloemen print en een roze 'Doll Eyes' opschrift, het ziet er heel lief uit!




Ook met deze mascara van Lancôme ben ik heel tevreden, ik vind hem niet perse specialer en ik mis het poppenwimpereffect wel een beetje maar dat maakt hem niet minder goed. Ik vind hem wel fijner dan zijn voorganger Lancôme - Hypnôse Star die een vetter textuur heeft dan deze.

Je vind de Doll Eyes mascara van Lancôme bij de parfumerie voor 33,50 €.



Lees ook: My French Palette van Lancôme

4 opmerkingen:

  1. De mascara lijkt me heel fijn! De verpakking is echt cute<3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb 'm gisteren getest bij Ici Paris XL, maar dit is echt geen mascara voor mij :( Hij klontert echt zothard ..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. vreemd, want ik heb nooit klonters met de hypnôse lijn

      Verwijderen