zondag 26 april 2015

Victor en Rolf - BonBon







Ik ben al een tijdje helemaal wild van Victor en Rolf parfums en ik heb de BonBon al eerder in mijn bezit gehad. Ik had hem nog maar net, was er zo verliefd op en toen liet ik hem vallen. Mijn flacon lag in stukken op de grond in een plas parfum.
Nu was ik onlangs bij ICI Paris en toen zag ik de BonBon staan in een pakket met douchegel en bodylotion. De vraag rest nu nog, ga ik deze twee leuke producten ooit gebruiken? Ik ben er zo zuinig mee, ik hou ze vaak zolang dat ze slecht worden. Ook zonde natuurlijk. Om die reden heb ik mij voorgenomen om ze vaker te gaan gebruiken.




Bonbon dankt zijn basis geur karamel, de karamel zorgt voor een heerlijk zoete geur die aangesterkt is door Oranjebloesem. Jasmijn en citrusfruit zorgen voor een frisse en bloemige ondertoon. Amber en sandelhout geven de parfum een zwoele, diepe en sensuele ondertoon.

Bonbon heeft een flacon in de vorm van een strik en heeft een paars - roze kleur, het ziet er allemaal heel lief en zoet uit. Een echt hebbeding en hij past mooi op je badkamer.





De twee flesjes die bij het parfum zitten zijn roze 'tubes'. De douchegel en bodylotion kregen subtiel de zoete geur mee. Beiden geven ze mijn huid een gehydrateerd gevoel en heb ik een zacht zoete geur.

In het begin na het sprayen kan de parfum soms wat zwaar vallen, een halfuurtje later heeft hij zich aangepast en ruikt hij super lekker. Ik ruik een hele dag lekker.






Bij de Victor en rolf parfums zit een code waarmee je op de secret service webpagina je parfum kan registeren. De rest zoek je zelf maar even uit, ik kan ook niet alles verklappen hé!

Dit pakket kan je kopen bij ICI Paris voor 92,50 € de parfum bevat 50 ml.
Voor alleen het parfum (50 ml) betaal je 92.50 €.





4 opmerkingen:

  1. Hoewel ik een zwak heb voor zoete geuren, is deze me écht te zoet. Alé, niet voor mij persoonlijk, maar m'n vriend, ouders en collega's kunnen er echt niet tegen. Gelukkig had ik maar een miniatuur :p Leuk trouwens van die secret service!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik hoor soms wel van ja hij is toch wel erg zoet. Als ik er niet teveel van gebruik en hem even laat ademen op mijn huid, dan valt het echt nog wel mee. Ja gelukkig had je dan geen groot flacon!

      Verwijderen
  2. Momenteel heb ik de flowerbomb en die is net iets frisser :-) maar ik heb ook al een tester gehad van de bonbon en ik zou die zeker ook eens willen kopen! Wel handig dat het pakket met de douchegel z'n bodylotion maar evenveel kost als het pakket zonder :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Natascha! De flowerbomb ruikt zo lekker bij anderen, maar voor mij vind ik hem niet passen. Althans de flowerbomb la vie en rose is toch iets zoeter en daar ben ik ook helemaal wild van. BonBon is echt heel zoet, sommige vinden hem te zoet. Voor mij persoonlijk vind in hem heel lekker en voor zover ok mij herinner heb ik altijd parfums gehad met zoete ondertoon. Bloemige of frisse parfums past gewoon niet bij mij. Het pakket kon ik echt niet laten liggen. Ik ben er echt super blij mee! Dit pakket komt uit de Moederdag collectie van bij ICI paris xl.

      Liefs jolien

      Verwijderen