maandag 14 april 2014

Haarproducten in Sluis

Afgelopen zondag plande ik met een vriendin een tripje naar Sluis.Net over de Nederlandse grens. Ongeveer
een uurtje rijden. Zeker de moeite waard voor de goedkopere Beauty producten die je er vindt.
Ik kocht er voornamelijk professionele haar producten. Persoonlijk vind ik deze beter voor men haar. Shampoo's die je in grootwarenhuizen vindt kosten vaak maar iets van een 5 € (afhankelijk van welk merk). Maar deze bevatten veel meer siliconen, wat schadelijk kan zijn voor je haar.


Ik kocht producten van Schwarzkopf:
BC Bonacure Hairtherapy - OIL Miracle (Shampoo) 200ml
Van dit product heb ik bewust geen conditioner gekocht, omdat het een olie behandeling is. Wat je haar soms wel sneller vet kan maken.
De Shampoo zelf  zit in een knijpfles, die goed in de hand ligt en mat aanvoelt. De fles heeft een donkerbruine kleur. Zowel de dop als de letters hebben een gouden kleur. Ook de shampoo heeft een lekkere geur je ruikt duidelijk de arganolie.
Prijs : 8,90€

Van Schwarzkopf kocht ik ook nog een pakketje van een shampoo conditioner en masker. 
BC Bonacure Hairtherapy - Repair Rescue (Shampoo) 250 ml 
BC Bonacure Hairtherapy - Repair Rescue (Conditioner) 200 ml
BC Bonacure Hairtherapy - Repair Rescue (Masker) 200 ml

Deze shampoo versterkt de haarstructuur en herstelt de elasticiteit van het haar.
Ondanks het zelfde merk te zijn, zitten deze producten totaal anders verpakt. De shampoo en conditioner zitten in een cilindervormige fles verpakt. Het bovenste en tevens grootste deel is wit. Het onderste is rood. 
Het masker zit daarin tegen zoals de meeste maskers in een ronde pot. Ook hier is het bovenste deel wit en het onderste rood. Het ziet er ook heel professioneel uit. 
De flessen open gemakkelijk, bij de opening komt er onmiddellijk een lekkere geur vrij.toch kan ik deze geur moeilijk plaatsten. De eerste Shampoo vind ik van geur lekkerder.

Prijs 20,00 €

Ook kocht ik nog twee producten van Bed Head.
Ik ben dol op hun haar gels en waxen. Je hebt maar een beetje nodig en ze zitten zo comfortabel. Anders dan goedkopere gels, in een onhandige knijptube waar je al snel teveel van neemt. Zodat je uiteindelijk je haar volledig opnieuw moet wassen. 

Het eerste product wat ik kocht  is  de Bed Head Manipulatot - Texture Paste.
Het is een plat rond doosje met en metalen deksel en blauw kleurtje. Heel leuk. bij het openen van het potje komt een wit schaaltje met opschrift 'A funky Gunk That Rocks!' De 'paste' ruikt lekker aangenaam zoet. De 'paste' zelf heeft een lichte blauwe kleur. En is redelijk vloeibaar van textuur.

Toen in plots een schattig klein blauw rond bolletje zag staan, met als opschrift Hard To Get was ik meteen verkocht. Dit is tevens ook een product van Bed Head. Toen ik het bolletje openende lag er weer een wit schaaltje met  opschrift 'It's Off the hook'.  Deze paste vind ik minder aangenaam, deze ruikt naar meloen. Anders dan de andere Texture Paste is deze hard. Wat voor mij minder handig in gebruik is. 

De Prijs voor Manipulator is 11,20€
De prijs voor Hard To Get is 12,60€

Over deze producten komt binnenkort ook een uitgebreide review.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten