woensdag 14 januari 2015

Arcadeboog trend 2015


Eyeliner in de arcade boog blijft hot in 2015! Dus dacht ik, waarom probeer ik het niet met oogschaduw? Na enkele experimenten zie je hier het resultaat.


Ik koos voor een matte oogschaduw uit de Chocolate bar van Too Faced. Ik bracht de Triple fudge kleur aan in de arcadeboog. Hiervoor hield ik mijn oog open. Neem nog een beetje bij en sluit je oog. Blend de kleur mooi uit en zorg dat je geen strepen ziet. Hoe meer je uit blend hoe meer je het 'smoke' effect krijgt.

Meet ook even hoe ver je mag gaan met je oogschaduw. Leg je penseel tegen je neus en je buitenste ooghoek. Ik blend de oogschaduw ook richting de binnenste ooghoek. Ik heb deze look gecreëerd met een klein oogschaduw penseeltje. Ik koos hier voor eentje van E.L.F. Deze look kan je trouwens maken met elke oogschaduw kleur maar neem wel een donkere matte tint.



Voor de afwerking van deze look breng ik een fijne eyeliner zonder wing en mascara aan. Voor mijn lippen gebruik ik een lipstick van Chanel - Rouge Allure Nr. 148 Foudroyante.

Foundation en corrector heb ik beiden gebruikt van het merk Make-up studio.




Volg me ook op sociale media!

2 opmerkingen: