zondag 7 december 2014

Review - Bobbi Brown mini lip & eye palette



Een tijdje geleden heb ik Eindhoven (Nederland) bezocht. Super gezellige stad met hele leuke winkels. In Eindhoven kwam ik de Bijenkorf tegen. Een soort van 'grootwarenhuis' met luxeproducten een beetje zoals Inno.

Bij de Bijenkorf kwam ik een stand van Bobbi Brown tegen. Ik had al zoveel over Bobbi Brown gehoord maar in België is het een vrij exclusief merk. Je kan het enkel in Brussel of Antwerpen kopen. 

Ik vond de nieuwe collectie zo mooi! Prachtige vintage doosjes. Een bruin 'gevlamd' doosje met goudkleurige omlijsting en opschrift. Dit is trouwens de kerst collectie en is dus net nieuw!




Het mini lip & eye palette is zo handig. Drie oogschaduw kleuren een lichte ivoor kleur en een cement kleur en een donkere chocolade kleur, verder bevat het nog twee lip kleuren en een hoog glanzende lipgloss. Met dit palette kan je een mooie eenvoudige look creëren. Een make-up look die geschikt is om dagelijks te dragen. "Dit palette heeft alles om een eenvoudige klassieke Bobbi look te maken" aldus Bobbi Brown. Dit palette past perfect in je handtas. Leuk palette om mee te nemen op citytrip meer dan dit hoef je dan niet mee te nemen. 



met lipstick en lipgloss
De oogschaduw tinten zijn mooi gepigmenteerd en blenden mooi in. De lip tinten zijn mat maar je kan perfect de lipgloss erover aanbrengen voor extra glans. 

Bij deze look heb ik de middelste tint aangebracht op het volledig bewegende ooglid. De donkerste tint heb ik daarna stap voor stap aangezet in mijn buitenste ooghoek. Neem beetje per beetje en blend hem zacht uit naar binnen. Ik heb zwart oogpotlood aangebracht waar ik de donkerste tint heb aangebracht. Het oogpotlood heb ik een beetje vervaagd met mijn oogschaduw kwast. Nog even mascara en klaar. 


met lipstick en lipgloss 


lipstick zonder de lipgloss


Ik heb gekozen voor de lichtste lip tint en de lipgloss. Hmm lekker de lipgloss smaakt naar pepermunt.
Ik ben zeker fan van Bobbi Brown en dit is wellicht niet het laatste wat ik van dit merk  koop. De make-up blijft mooi zitten en als ik dan al iets moet bijwerken dan haal ik dit 'vintage' palletje gewoon uit mijn handtas. 

Ik kocht het mini lip & eye palette voor 40,00 € bij de Bijenkorf in Nederland.
In België kun je de Bobbi Brown collectie kopen bij Parfuma in Antwerpen en in Brussel bij Cosmeticary en de Bobbi Brown store!

















8 opmerkingen:

  1. In Brussel zelf zijn er twee Bobbi Brown stores hoor meid :), Ik ben er al geweest. Op google kan je het adres terug vinden. :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Engelina, dankje voor je opmerking. Maar ik denk niet dat het hier echt van belang is of het een man of een vrouw is. maar goed om iedereen tevreden te stellen heb ik een kleine aanpassing gedaan en veranderd door 'dit merk'

      Verwijderen
  3. Ik ben niet makkelijk onder de indruk van palettes, maar dit exemplaar vind ik op het eerste zicht érg geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is ook een van de enigste paletten date echt aansprak uit de nieuwe collectie. dit palette vind ik geweldig. Ideaal voor een basic look. Maar ik vind 40€ dan wel weer vrij duur voor een basic look.

      Verwijderen
  4. Ik vind het echt een prachtig palette!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja het is echt een prachtig palette! Je betaalt wel wat meer maar de kwaliteit is echt top!

      Verwijderen