vrijdag 6 maart 2015

Sleek - i-Divine Sunstet palette


Het Sunset palette van Sleek ligt al een hele tijd klaar om te reviewen en vandaag is het zover. Sleek is een lowbugdet merk dat prachtige dingen in het gamma heeft, zoals deze i-Divine lijn. 

De i-Divine lijn van sleek bevat 12 verschillende palette met leuke namen en ik koos voor het Sunset palette. Ik vind dat dit palette een mooie mix is aan felle en donkere tinten. Voor mij is dit een allround palette omdat ik er zowel een zachte- als felle- en smokey look mee kan creëren. Het palette heeft een matte zwarte hoes en binnenin vind je een grote spiegel wat handig is voor onderweg. Het palette ziet er heel stijlvol uit en bevat 12 verschillende oogschaduw tinten. 



Look 

Ik wou onmiddellijk testen hoe goed gepigmenteerd deze tinten zijn en ik moet zeggen ik stond versteld! Vooral van de gouden en oranje tint, de zwarte tint viel dan een beetje tegen die mocht intenser. De tinten hebben een hoog glitter gehalte, behalve de zwarte die is mat.  




How to

Ik heb niet lang getwijfeld over de look die ik wou uitproberen, ik wou iets proberen dat er uitsprong. 

Ik breng de gouden tint aan op mijn hele bewegend ooglid, ik breng het lig deppend aan en ik geef de oogschaduw de tijd om zich vast te zetten. 

Met een klein oogschuwpenseel breng ik in mijn buitenste ooghoek de zwart tint aan, ik begin onmiddellijk zacht naar boven te blenden en ik bouw stap voor stap op. Ik neem nog een beetje bij, ik zet hem aan en ik blend zacht naar boven uit. Als het zwart intens is en er genoeg kracht inzit dan blend ik de oogschaduw verder uit in de arcadeboog. Met mijn bol oogschaduw kwastje blend ik zacht in de arcadeboog voor het 'smoke' effect. 


Ik neem een beetje van de oranje tint, deze blend ik in de arcadeboog en de gouden tint zet ik nog even aan voor een mooi effect. Je kan natuurlijk een andere tint nemen dan dan de oranje, zoals bv. de blauwe of donker rode.

Met een zwart kohlpotlood trek ik een lijntje onder mijn oog, ik blend het even uit en dan breng ik zwarte oogschaduw aan. Ik verbind de uiteinden met elkaar zodat het een geheel word. Ik zet ook hier even de oranje tint aan op de zwarte oogschaduw en mijn binnenste ooghoek zet ik aan met de gouden tint. 


Ik kies een basic eyeliner zonder wing en ik breng dramatisch veel mascara aan. Voor een intens zwarte look kun je de waterlijnen ook nog even aanzetten met het kohlpotlood.

Ik werk af met een zachte lipstick en blush.



 Gebruikte producten
Highliter - MUA
Oogschaduw - Sleek 
Blush -H&M 
Wenkbrauw poeder - Eylure 
Oogpotlood en eyeliner - L'oreal 

Ik ben zeer tevreden van dit Sleek palette! De oogschaduw is mooi gepigementeerd en brengt makkelijk aan en het doosje ziet er heel stijlvol uit. Ik betaalde 10,00 € voor dit palette wat voor mij een correcte prijs is. Qua p prijs kwaliteit zit dit zeker goed! Fijn product voor een fijne prijs.

Het i-Divine - Sunset palette kan je bestellen op de website van Sleek voor 10,00€.












6 opmerkingen:

  1. Super mooi palette!
    Mooie look heb je gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Ingrid, dankje! Het is inderdaad een mooi palette!

      Verwijderen
  2. Wauw wat heb je er een prachtige en opvallende look mee gemaakt! Ik heb dit palette en ik vind hem ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful! I love the look your created with this palette!

    Check out my blog?
    Krystal @ Little Beauty Bug | Bloglovin'

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh thanks sweety!

    I ckecked your blog! Looks really nice!

    BeantwoordenVerwijderen