woensdag 16 april 2014

Review LipTint en Lipstick van H&M

Review van H&M lipgloss en lipstick
Onlangs liep ik een H&M winkel binnen en kwam ik terecht bij de make-up stand. Al snel koos ik een LipTint en een Lipstick waarvan je hier de review van kan lezen!















Lip Tint 
Dit is een lipgloss verpakt in een tube, wat er heel professioneel uit ziet. Ik heb gekozen voor de kleur frambozenrood. Deze gloss heb je nog in roze en rood. Het is een crèmige, half matte lipgloss. 
Door de tube vind ik deze lipgloss niet handig in werken. Met je vinger kun je niet precies werken en bovendien blijft de roze kleur aan de vinger plakken. Dit product kun je dus best met je vingeren aanbrengen.  De lipgloss zelf dekt heel goed en bevat veel pigment, daardoor blijft de kleur mooi op mijn lippen. Ik kan toch 2 à 3 uur zonder mijn lippen bij te werken. Ook qua draagcomfort zit dit goed. Je voelt hem amper op je lippen en hij plakt ook niet. Enige minpuntje is de verpakking. Het is gewoon niet handig. Ook niet als je onderweg moet bijwerken. Maar prijs-kwaliteit zou ik hem zeker aanraden.
Deze kost  3.95€ bij H&M

Lip Stick
H&M heeft ook nieuwe lipsticks in zijn gamma, lekker zomer kleurtjes en een paar iets donkerdere tinten zoals rood en wijnrood. En natuurlijk zitten er ook prachtige nude kleuren in. 
Ik koos hier voor de Darling Pink lipstick.  Ik werd onmiddellijk aangetrokken tot de verpakking. Hij heeft een zwarte dop en een roze onderkant. Heel mooi.
Het is een mooie liefelijke roze kleur, smeert makkelijk op men lippen. En bevat net zoals de LipTint veel pigment. Net zoals de lip Tint hoef ik hem de eerste 2 uur zeker niet bij te werken. Deze lipstick plakt niet en ook deze voel je amper op je lippen. Ook deze lipstick zit prijs-kwaliteit goed. Ideale lipstick voor op een zonnige lentedag!

Deze mooie lipstick kost 4,95€ bij H&M

Geen opmerkingen:

Een reactie posten