dinsdag 29 april 2014

Review MUA - Undress me too eyeshadow pallet


Onlangs kocht ik het Undress Me too  Eyeshadow pallette van MUA in het kruidvat. Het pallet viel me onmiddellijk op door zijn mooie bruin, koper en goud tinten. Er zitten enkele matte tinten in en enkele blinkende. Op het eerste zicht lijkt dit pallet enkel geschikt voor in het najaar.
Als snel bleek dat je dit pallet ook voor in de zomer kunt gebruiken.
·    
           Breng je dagcreme aan, fondation, poeder, bronzer en blush Eventueel kan je ook nog een highlighter gebruiken.

Ik breng een oogschaduwbasis aan op men ooglid en smeer deze uit tot aan men wenkbrauw. Mijn oogschaduw basis komt van Hema en er zit een lichte Shimmer in. Door een oogschaduw basis trekt de oogschaduw niet in lijntjes, blijft hij beter zitten en komen de kleuren mooier uit.
Ik breng de highliter van Maxfactor 101 pale pebble aan op het wenkbrauwbot en in de binnenste ooghoek. Dit doe ik met een platte oogschaduwkwast.

Look creëren

De Kleur Tranquil breng ik aan op het eerste deel van het bewegende ooglid. Met een oogschaduw kwast. Deze dep ik op mijn ooglid. Al snel merk ik dat de kleur mooi gepigmenteerd is.
Op het tweede deel breng ik de mooie koper tint aan Fiery. Ook deze is mooi gepigmenteerd. Ik gebruik deze kleur ook in de arcadeboog, voor een mooi zomers effect.
Door de gouden kleur Devotion breng ik de zon nog wat meer in men oog look. Deze breng ik aan in de arcadeboog.
Tevens trek ik deze kleur ook even door onder mijn oog. Voor een fris en zonning effect. Dit doe ik met de platte oogschaduw kwast. 

Ik breng nog even een eyeliner aan en mascara.
Eyliner is van het merk L’oreal.
 Mascara van het merk Chanel.

De kleuren zijn mooi gepigmenteerd, en blenden mooi in elkaar. Je kan de kleuren op verschillende manieren combineren, waardoor het pallet voor elk seizoen bruikbaar is. Dit pallet kost 5,99€ en is qua prijs kwaliteit heel mooi. Ik zou dit pallet zeker aanraden! 

Wil je nog wat meer zomer toevoegen? Dan kan je eventueel een oranje tint toevoegen die tegen de koper kleur aanleunt.

Voor deze look heb ik een platte oogschaduwkwast gebruikt voor de highliter aan te brengen en de gouden kleur onder mijn oog. Voor de oog look zelf gebruikte ik een dikke oogschaduwkwast. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten