woensdag 30 april 2014

Review Schwarzkopf Gliss Kur - 6 Miracles essence

Ik was opzoek naar een fijne voedende olie, voor mijn broos geworden haar. Deze vond ik van het merk Schwarzkopf.
De olie zit verpakt in een amber kleurig flesje met een gouden dop. Op de achterkant van het flesje staat vermeld dat dit product op basis van 6 oliën, je haar herstelt en beschermend tegen zon en koude. Ideaal voor in de zomer en in de winter.

De olie is wit doorzichtig van kleur en ruikt een naar Arganolie. De olie voelt redelijk vet aan maar ze droogt snel op. Je handen voelen na het gebruik zacht aan.  Je brengt de olie aan op nat haar of op handdoek droog haar. De olie smelt onmiddellijk in je haar zonder vet te worden. Tijdens het drogen komt de lekkere sublieme geur van arganolie vrij. 

Ik betwijfel of de olie je haar echt wel herstelt, omdat ik er van uitga dat enkel een kaper je haar terug gezond kan maken. Maar door de olie voelt mijn haar wel gevoed aan en ziet het er gezond uit. Zo kan ik een kappers beurt nog even uitstellen.

Deze olie is zeker een aanrader. Hij is fijn in gebruik, en je merkt wel degelijk dat je haar er gezonder uit ziet. Een perfecte verzorging in winter en zomer. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten