zondag 15 juni 2014

MUA matte - Scarlet Siren review


Ik hou van rode lippenstift! Ja ik draag ook rode lippenstift in de zomer. Ik kan ook de drang niet weerstaan om ze te kopen. Deze keer viel mijn oog op de matte lippenstift van MUA - Scarlet Siren.




 Een matte rode lippenstift die heerlijk ruikt. De lippenstift zit verpakt in een wit omhulsel met zilveren opschrift en een rode onderkant. Tot mijn grote verbazing blijkt dit een extra potje met lippenstift te zijn.

Omdat dit een matte lippenstift is, is het iets stroever aan te brengen dan een 'gewone'. Hij is wel heel mooi gepigmenteerd en hij ruikt heerlijk! Eens hij op je lippen zit voel je hem amper zitten. Ik zou vergeten dat ik hem draag. Hij houdt zo'n drie uur voor ik hem moet bijwerken. Afhankelijk van wat je doet natuurlijk.Van de kleur zelf had ik toch verwacht dat hij roder zou zijn. Dit kleine minpuntje kan mijn mening niet veranderen ik ben zeker fan van deze lippenstift. Prijs kwaliteit zit hij zeker goed! Je kunt ze kopen bij Kruidvat voor 3,49€. Niet elk Kruidvat in België heeft MUA in zijn assortiment, klik hier voor de lijst met verkooppunten!

Je kunt de producten natuurlijk altijd online bestellen Klik hier voor de webshop van MUA.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten