vrijdag 30 januari 2015

Review - Honey for my honey



Valentijn, een dag dat je je lief extra in de bloemetjes zet. Een cadeautje of bloemen en doe er dan nog eens een liefdesverklaring bij en valentijn is geslaagd.

Voor mij hoeft dit allemaal niet omdat ik vind dat er geen speciale dag moet zijn om je liefde te uiten. Dat doe je toch alle dagen?

Rainpharma speelt hier anders op in, genot voor beiden. Een massage pakket waarmee je elkaar lekker kan verwennen zonder dat je echt het bed uit moet. Het massage pakket noemt Honey for my honey en bevat volgende producten;

  • massage honey 
  • douchegel,
  • massagetool.

Massagehoning is nieuw op de markt. Deze massage honing is een soort van honingachtige massagegel en bevat vitame E als bewaarmiddel. De massage honey zit verpakt in een glazen potje en ruikt lekker zoet. Deze honing is wel vrij vet maar eens ik begin te masseren loopt hij mooi los. Even nog een tip, warm deze honing eerst op tussen je handen! Masseren doe ik vaak met mijn handen maar het lieve massagetooltje brengt al vlug afwisseling en voelt fijn aan. 








Ben je al dat masseren beu en hangen jij en je partner vol met massagehoning? Emulgeer dan even met water, dan veranderd de textuur van de massagehoning in een melk. Je kan natuurlijk ook onder de douche springen en elkaar inzepen met de shower gel. De shower gel heeft mijn favoriete geur uit het Rainpharma gamma ' a zest of happiness'. Dit is een frisse citrusgeur waarin je mandarijn, citroen en sinaasappel ruikt. De shower gel is zeepvrij en bevat dus geen agressieve schuimmakers. 




Zet wat kaarsjes en een flesje (rode) wijn en masseren maar!

Deze massagehoning is een aanrader! In het begin voelt hij vrij vet en dik aan. Na even masseren word hij soepel. Het massage tooltje geeft afwisseling en voelt aangenaam aan. Genot voor beide partijen.

Het is een valentijnspakket dus je raad het al; het pakket heeft de kleur rood. Honey for my honey kost 24.95 €. Bestellen kan je via de webshop of in de flagshipstore in Antwerpen. Hier kan je natuurlijk ook terecht voor alle andere producten van Rainpharma!


2 opmerkingen:

  1. Ik snap heel goed je houding t.o.v. Valentijnsdag. Zo sta ik er namelijk ook tegenover ;-) Maar toch... Tegen zo'n honingmassage zeg ik zeker geen nee, haha. Klinkt echt hartstikke goed!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Femke, al dat commercieel gedoe is niet aan mij besteed maar voor deze massage honing maak ik graag een uitzondering! Héél fijn om te gebruiken op valentijn en alle dagen die daarop volgen!

      Verwijderen