donderdag 5 juni 2014

Review - ArtDeco palette

Review ArtDeco palette

Zoals eerder te lezen heb ik een oogschaduw palette van ArtDeco aangekocht. Mijn eerste indruk van dit merk is zeer professioneel en de prijs zit goed.



Ik koos voor vier kleuren. een oogschaduw kost 7,00 € per stuk.
  • n° 222 Créme kleurig
  • n° 33 Perzik kleur
  • n° 251 Munt groene kleur
  • n° 253 Donker groene kleur


Het doosje dat werkt met magneten kost 11,50 €

Tutorial Groene look

Ik breng een oogschaduw basis (Hema) aan van mijn ooglid tot mijn wenkbrauw bot. Een oogschaduw basis zorgt ervoor dat je oogschaduw beter blijft zitten. Daarna breng ik ik onder mijn wenkbrauw een highliter aan (Max Factor - 101 pale pebble).  Dit doe ik met een platte oogschaduw kwast.

Op het eerste deel van mijn ooglid breng ik de lichte n°222 kleur aan. Dit doe ik met een bolle oogschaduw kwast. Wow een goed gepigmenteerde kleur!
Op het tweede deel breng ik de Munt groene kleur n° 251 aan. Ook dit doe ik met een bolle oogschaduw kwast. Deze is even mooi gepigmenteerd!

In de arcadeboog breng ik de donker groene kleur n°253 aan. Let op van deze kleur niet te veel van gebruiken omdat deze kleur ook goed gepigmenteerd is. Als er eventueel te weinig op is kan je er na nog even bijwerken.  
De arcadeboog is het deel van je ooglid waar je met je penseel kunt tussen duwen. Je brengt deze aan in een C-vorm vanaf je buitenste ooghoek via de arcadeboog richting de binnenste ooghoek. Let wel op trek deze niet te ver door (tot ongeveer het midden van je oog). Blend deze kleur mooi uit. Je kan eventueel nog even over gaan met een grote bolle blendingkwast. Onder mijn ogen breng ik met een platte oogschaduw kwast nog even de munt groene kleur aan.




Tutorial Zomerse look

Ook bij deze look breng ik een oogschaduw (Hema) basis aan. Ik breng ook al Highliter aan onder mijn wenkbrauw (Max Factor - 101 pale pebble). 

Op het eerste deel van mijn ooglid breng ik de lichte n°222 kleur aan. Dit doe ik met een bolle oogschaduw kwast. 
Op het tweede deel van het ooglid en de arcadeboog breng ik de perzik kleur n° 33 aan. Ook deze kleur voldoet aan mijn verwachtingen ze is mooi gepigmenteerd en de kleuren blenden mooi in elkaar.

Toch heb ik het gevoel dat er iets mist. Ik besluit een beetje goud toe te voegen. Hiervoor gebruik ik de kleur Devotion uit het MUA undress - me too eyeshadow palette. Door de gouden kleur toe te voegen breng ik nog wat meer zomer in mijn ooglook.

Breng nog even een beetje highlighter aan onder je wenkbrauw en je wenkbrauw bot. Fijne eyeliner (L'oreal - Super Liner Perfect Slim) en mascara (Chanel - 10 Le Volume de Chanel)





















De kleuren blenden mooi in elkaar en zijn heel mooi gepigmenteerd! Prijs kwaliteit zit dit zeker goed. De groene tinten zijn ideaal voor de lente. De perzik kleur in combinatie met goud is perfect voor in de zomer of een avondje gezellig uit. 

Gebruikte producten: 

Max factor - Smooth Effect Foundation (Natural 50).
Maybelline - Fit me! 120 Compact powder
Hema - Compact Blusher (36)
Catrice - Eyebrow set
Hema - Oogschaduw basis
L'oreal - Super Liner Perfect Slim
Chanel - Le Volume De Chanel (10) 
ArtDeco - n° 222 - n° 251 - n° 253
ArtDeco - n° 33 - n° 222 en MUA - undress me too (Devotion) 
Max Factor - Pale Pebble (101)








Geen opmerkingen:

Een reactie posten