woensdag 4 juni 2014

ArtDeco Cosmetica

Onlangs was ik op een Lady's Night. Het was een evenement uitsluitend voor vrouwen. Allerlei standen omtrent Fashion en Beauty. Onmiddellijk werd ik aangetrokken tot de stand van Schoonheidssalon Karo (Website: klik hier Facebookpagina: klik hier).
Ze bieden verschillende beauty behandelingen aan en het make-up merk ArtDeco. Eerlijk gezegd had ik nog nooit van dat merk gehoord. Bij ArtDeco heb je de mogelijkheid om je make-up palette zelf samen te stellen. Je kan maximum kiezen voor 4 oogschaduw kleuren of 1 blush en 1 oogschaduw. Ze werken met het principe van magneten. Je legt gewoon de oogschaduw doosjes in het palette. SUPER handig.







Een oogschaduw kost 7,00 €
Het doosje zelf de 'Beauty Box Quattro kost 11,50 €. Voor het doosje kan je kiezen uit verschillende motiefjes. Ik koos voor een rosé gouden doosje met opschrift Kaviar gauche for ARTDECO.

Voor oogschaduw kleuren zelf vroeg ik uitleg aan de uitbaatster Mvr. Van Overbeke. Ze gaf uitleg over de verschillende kleuren en ze rade me aan om eens met groene kleuren te werken. Zelf zou ik niet kiezen voor groene kleuren omdat ik blauwe ogen heb. Ik moet mijn menig herzien! Een geslaagde combinatie.

Ik koos 4 kleuren:

  • n° 222  is een Créme kleur
  • n° 33   is Perzik kleur
  • n° 251 is Limoen kleur
  • n° 253 is Donker groene kleur 

Links: n°253, n° 251, n°33, n°222



Geen opmerkingen:

Een reactie posten