woensdag 18 juni 2014

Shoplog - I am



Ik was opzoek naar een grote maar toch subtiele ketting. Deze vond ik bij Iam. Een goud kleurige grote ketting. Een ketting die ik bij verschillende looks kan dragen. Zowel bij een streetsyle look als bij een Classy look.




Ik kan ze combineren op mijn zwart witte maxidress of op een een top die iets of wat uitgesneden is voor toch een beetje extra pit toe te voegen. Ik ben er helemaal weg van. De combinaties zijn ONEINDIG!

Super handig! Verder vond ik ook nog bij passende oorbellen. Ook deze zijn niet te opzichtig. Deze passen trouwens perfect bij mijn kort haar! Iam heeft een heel leuke en mode bewuste juwelen collectie en ze zijn ook niet duur. De juwelen zijn te koop bij o.a. Zeb of in hun store op de Meir (recht over Inno).

Ketting: 7.95 € 
Oorbellen: 4.95 €

Geen opmerkingen:

Een reactie posten