woensdag 11 juni 2014

Tutorial - Blauwe oogschaduw

Felle kleuren zijn IN deze zomer. Je vind ze overal in zowel kleding en juwelen als cosmetica. Ik heb het trouwens ook gehad met de nude kleuren. Ze zijn allemaal wel mooi en leuk te gebruiken maar elk cosmetica merk kwam op de proppen met nude paletten.

In het kruidvat kwam ik een palette van essence tegen. het : 'All about paradise' palette. Felle roze en blauwe tinten. WOW dit is nu net wat ik bedoel met felle kleuren! Dit palette is te koop bij kruidvat voor 3,49 €. (Voor roze oogschaduw tutorial klik Hier)





















Hoe maak je deze look nu? 

 Heel simpel. Begin met foundation. Klik hier  voor tips! 

Breng een oogschaduw basis aan! 

Stap 1. Breng met een platte oogschaduw kwast de lichte kleur aan (Links boven). Doe dit onder je wenkbrauw en lijn dit even uit tot de neus.

Stap 2. Neem een smalle oogschaduw kwast dep dit in de geel gouden kleur en breng dit aan in de binnenste ooghoek tevens ook op de onderste wimper rand.

Stap 3.  Neem de licht blauwe kleur op een 'gewone' oogschaduw kwast en breng deze aan op het middelste deel van het bewegend ooglid. Laat deze kleur ook een klein stukje over de goude kleur. 

Stap 4. Neem met dezelfde kwast de donker blauwe kleur en breng deze aan in de buitenste ooghoek en de aracade boog. Blend deze mooi uit. Anders heb je een dikke blauwe lijn. 

Ik mis toch wat diepgang in mijn oog dus ik besluit het 'All about sunrise' palette er bij te nemen en ik breng een bruine tint aan. (Middelste bovenste rij). Dit doe ik met een bolle blending kwast. Dit is niet noodzakelijk.

Stap 5. Ik ga nog even over de felle kleuren. Ik breng nog wat extra goud en licht -en donkere blauw aan. 

Staps 6. Nog even de lichte kleur onder het wenkbrauw bot en klaar! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten