zaterdag 23 augustus 2014

Review - Max factor Excess Volume




De Max factor Excess Volume is een mascara die uit twee stappen bestaat. Stap 1 zorgt voor een extreem volume, stap 2 zorgt dan weer voor een intens zwart kleur. Intens zwarte volumineuze wimpers zonder klonters? Klinkt te mooi om waar te zijn dacht ik toen ik hem zag liggen. Een paar minuten later stond ik met de mascara aan de kassa, ik was nieuwsgierig.

Het borsteltje van stap 1 is dik en heeft korte haartjes. Bij het openen van deze stap zie ik dat er weinig product aan het borsteltje hangt. Bij het aanbrengen merk ik dat er een mooi 'fijn' laagje mascara achter blijft op mijn wimpers. Ze worden mooi gesplitst en krijgen instant volume. 

Het borsteltje van stap 2 is fijn en heeft lange haartjes. ook hier merk ik dat er weinig product aan het borsteltje hangt. Zoals gebleken bij stap 1 is het ook hier niet noodzakelijk dat er veel aan het borsteltje hangt. Deze stap kleurt mijn wimpers mooi zwart zonder dat ze 'zwaar' gaan voelen. 

Voor mij persoonlijk werkt dit product. Ik krijg mooi volume zoals belooft en ik heb geen klonters! Een mascara die ik makkelijk door de week kan dragen. Wel merk ik dat na verloop van tijd mijn wimpers gaan samen klitten. Verder vind ik hem vrij moeilijk te verwijderen.

De verpakking vind ik dan weer niet fijn werken. De mascara is redelijk 'dik' van omvang, waardoor ik het persoonlijk niet zo handig werken vind.

De Max factor Excess Volume is te koop bij Kruidvat voor 19,99 €. Nu krijg je bij Kruidvat in België en Nederland 10,00 € korting!
Links: Stap 1 Rechts: Stap 2

Geen opmerkingen:

Een reactie posten