woensdag 24 september 2014

Too Faced Chocolate bar



























Over de Chocolate bar van Too Faced had ik al zoveel leuke dingen gelezen! Ik werd echt nieuwsgierig. Enkele weken geleden besloot ik het palette te kopen, de vraag is alleen waar? Ik besloot het internet af te schuimen naar online webshops. Ik kwam terecht bij Sephora, een Franse winkelketen die parfum en cosmetica verkoopt. Sephora Frankrijk levert trouwens in België.


The Chocolate Bar van Too Faced is een palette in de vorm van een chocolade reep. Toen ik het palette opende werd ik verrast door de heerlijke chocolade geur. Het palette bestaat vooral uit bruin en roze/rode tinten. Ideaal voor de herfst. Elke kleur is trouwens vernoemt naar chocolade of een dessert. Het palette bevat 14 oogschaduws en 2 highlighters. Je kan dus naar harte lust gaan experimenteren en combineren. Met dit palette kan ik zowel een mooie donkere ooglook maken die ideaal is voor mee uit te gaan. Of een leuke naturelle look, met toch dat tikkeltje extra. 








































Ooglooks

Bij elke ooglook breng ik de oogschaduw basis van M.A.C aan. (review)

Ooglook 1

Deze ooglook draag ik graag 's avonds.

Natuurlijk breng ik eerst een oogschaduw basis aan. Ik breng de kleur White Chocolate aan op mijn wenkbrauwbot en in mijn binnenste ooghoek. Dit doe ik met de oogschaduw kwast van H&M (Review H&M kwasten)
Op mijn bewegend ooglid breng ik de kleur marzipan aan, dit is een rosé gouden tint. Ik breng hem aan op mijn volledige ooglid en op mijn onderste wimper rand. Dit doe ik met een platte oogschaduw kwast van E.L.F.

De Semi-sweet kleur centreer ik echt in mijn buitenste ooghoek en een klein beetje in mijn arcadeboog. Dit doe ik door een kleine 'C' te maken. De kleine 'C' maak ik met een fijne bolle kwast, ik gebruik eentje van H&M (review). Daarna blend ik de Hazelnut kleur uit met een grote bolle kwast in mijn arcadeboog. Ik blend alles mooi uit en zet de lichtere kleuren opnieuw aan.




Ooglook 2

Voor de tweede ooglook gebruik ik net de zelfde basis. Alleen hou ik deze ooglook vrij sober en naturel. En ook hier breng ik eerst een oogschaduw basis aan. Ik heb trouwens dezelfde kwasten gebruikt als in de vorige ooglook.

White Chocolate als Highlighter op het wenkbrauwbot en op de binnenste ooghoek.
Marizpan op mijn bewegend ooglid en op het eerste deel van mijn onderste wimper rand. 
Op het tweede deel van het bewegend ooglid breng ik de kleur salted caramel aan. Buitenste ooghoek en arcadeboog breng ik de milk chocolate kleur aan. Ik blend alles even uit en zet de lichtere kleuren opnieuw aan.



De kleuren zijn super gepigmenteerd en ze zijn ZO mooi en ze blenden mooi in elkaar uit. Ik werd opslag verliefd op dit palette! Het ziet er leuk uit en het ruikt lekker. Dit product is absoluut zijn geld waard. Ik bestelde dit palette op de online webshop van Sephora Frankrijk. Het palette werd twee dagen na de betaling geleverd.

Voor de Too Faced - Chocolate bar betaal je 45,00 €, als je online bestelt komen er nog verzend kosten bij.


Gebruikte producten 
- Fondation : Lancome - Teint Idole Ultra 24H
- Wenkbrauw palette van catrice
- Oogschaduwbasis - Mac Paint pot
- Mascara - Chanel Le volume 
- Bronzer - MUA
- Lipstick - Catrice Ultimate Shine Berry Delicious









Geen opmerkingen:

Een reactie posten