vrijdag 24 oktober 2014

Review - Catrice ultimate stay lipstick



Catrice komt op de markt met een nieuwe lijn lipsticks, de ultimate stay lipsticks. Ze komen in een nieuw stijlvol mat zwart omhulsel. De nieuwe collectie bevat 12 trendy kleuren, vooral herfst en winter kleuren. Prachtige bruin en paars tinten kleuren je lippen. De ultimate stay lipsticks zijn hoog gepigmenteerd en geven een intense dekking zonder de lippen uit te drogen, aldus Catrice.

Ik koos voor twee tinten uit de twaalfdelige collectie van Catrice. Ik ging voor 020 - All That She Wants en 070 - Plum & Base. 

De 020- All That She Wants, is een bruin tint met een vleugje koper en roze in. De 070 - Plum & base is een violet paarse tint. Beide tinten zijn ideaal voor de herfst en winter door te komen.

070 - Plum & Base                                    020 All That She Wants
Bij het aanbrengen glijd de lipstick soepel en zacht over mijn lippen. De kleur is onmiddellijk intens, ze zijn echt heel mooi gepigmenteerd. De dekking kon voor mij iets beter maar met twee laagjes zit dat wel goed. Naar langdurigheid ben ik ook tevreden de lipsticks blijven toch wel 3 à 4 uur zitten. De lipstick voel ik amper op men lippen, hij benadrukt geen velletjes maar hij trekt wel in de lijntjes. 

Over de kleur ben ik ook tevreden alleen had ik 070 - Plum & Base iets donkerder en intenser verwacht. 

Beiden lipsticks zitten goed qua prijs-kwaliteit. Voor één lipstick betaal je 4,99 €. Je vind deze bij Kruidvat of je kan gewoon online bestellen via de webshop.


020 - All That She Wants 

070 - Plum & Base





6 opmerkingen:

  1. Ik ben echt grote fan van Plum & Base, al lijkt hij bij mij wat donkerder te zijn dan op jou lippen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben er ook fan van. Alleen vind ik hem vrij licht. Ik had hem donkerder verwacht. ik had gehoopt op een mooie donkere paarse lipstick maar al bij al vind ik hem ok :)

      Verwijderen
  2. Prachtig vind ik ze beide! Mooie piercings heb je ook. Nu mis ik deze combinatie eigenlijk wel weer bij mijzelf haha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind ze beiden ook echt super mooi! Haha dankje, ik kan echt niet meer zonder mijn piercings!

      Verwijderen
  3. Ik vind vooral de tweede kleur heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik vind ze beiden echt heel mooi. De eerste lipstick kan je vooral gebruiken in een dag make-up als basic. De tweede daar in tegen geeft echt power aan je look!

      Verwijderen