woensdag 14 januari 2015

Review - Rouge Allure Chanel


Chanel lipsticks, ik vind ze geweldig. Rouge allure nr. 148 behoort nu tot mijn favoriet. Nr. 148 Foudroyante is een mooie bruine tint met een zachte glans.
De dop van de lipstick is zwart met een wit opschrift. Om hem te openen druk je op het gouden voetje waar het chanel logo staat afgebeeld. Even op drukken en uithalen. Heel stijlvol!

De lipstick is zacht en glijd zonder problemen over mijn lippen. Hij plakt niet en ik voel hem niet liggen. Na een uur of 3 moet ik hem wel even bij werken.



Ik vind de lipstick aangenaam om dragen en past bij veel looks. Ik draag deze lipstick op verschillende manieren. In combinatie met het Bobbi Brown palette, zoals ik gedaan heb met Kerstmis of enkel de lipstick en een zacht likje mascara. 

Chanel is een luxe merk dus voor deze geweldige lipstick betaalde ik 30.20 €. 

Mijn kerst look!
Ik merk wel dat op deze foto de lipstick er heel anders uitziet. Ik denk dat het komt door de belichting van de flits. Als je naar de foto's gaat kijken in het artikel Arcadeboog trend 2015 dan zie je dat de lipstick veel bruiner is maar toch een tikje rood bevat. Door de flits die ik toen gebruikte is geeft het een beetje een ander beeld.
Foto in natuurlijk daglicht 

6 opmerkingen:

  1. Ik heb de Rouge Allure Velvet in de kleur Raffinée, en heb 'm direct gebombardeerd tot favoriet van het jaar 2014!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een hele mooie, rode, chique kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Mariëlle op deze foto (die gemaakt is met flits) lijkt hij inderdaad heel rood. Op andere foto's lijkt hij dan weer bruin. De kleur verschilt immens met flits of natuurlijk daglicht

      Verwijderen
  3. Wat een onwijs mooie kleur! Staat je ook erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey dankje! Op deze foto ziet hij heel rood. Normaal ziet hij bruiner.

      Verwijderen