zondag 8 maart 2015

Chanel - Les 4 Ombres Tissé Paris



Les 4 Ombres is een tiendelige oogschaduw collectie van Chanel. Zoals de naam al verraad vind je 4 oogschaduw tinten in een palette, tijdloze matte tinten met een metallic glans. Ik werd opslag verliefd op het Tissé Paris palette, een mooie combinatie van zachte nude tinten en donkere tinten.




De oogschaduw heeft een minerale oorsprong wat zorgt voor een maximale kleurexpressie. De poeder polymeren zorgen voor meer diepgang bij matte tinten en gezuiverde olie zorgt voor een glans effect en diepgang en de oogschaduw is uitgebreid getest en veilig voor contact lens gebruiker. Aldus Chanel.



Dag make-up

Voor de dagelijkse look breng ik de parelmoer tint aan op mijn hele bewegend ooglid, de oudroze tint breng ik aan vanaf het middelste deel van mijn bewegend ooglid. De donker roze tint zet ik aan in mijn buitenste ooghoek en blend ik uit naar de arcadeboog. Let er wel op dat je de oogschaduw mooi uit blend zodat de tinten in elkaar over lopen en je een mooi geheel krijgt.

De afwerking kan je zelf kiezen maar ik zou toch gaan voor bruine eyeliner/oogpotlood en bruine mascara.Ik heb dit hier niet gedaan omdat ik direct doorga naar de donkere look.



Avond make-up

Voor de donkere look zet ik de grijze tint aan op het buitenste deel van mijn bewegend ooglid. Ik blend de tint onmiddellijk uit naar de arcadeboog en naar boven. Als ik vind dat het krachtig genoeg is blend ik de donker roze tint nog even in mijn arcadeboog.

De look op zich blijft vrij licht, daarom breng ik enkel een zwarte mascara aan. Deze look ziet er heel nude en naturel uit, helemaal klaar voor lente 2015.




Gebruikte producten 
Matte poeder - Catrice All matt plus
Bronzer - MUA Undress your skin
Highlighter - MUA Undress your skin
Lipstick - Dior singulière
Wenkbrauwen - eylure




Toen ik palette het eerst gebruikte had ik moeite met de oogschaduw, hij wou niet op mijn ooglid. Na een tijdje ging het wel beter al had ik hem meer gepigmenteerd en dekkend verwacht. Voor een smokey eyes vind ik dit palette minder.

Het zwart gelakte doosje met grote spiegel is praktisch en past in elke handtas ideaal voor onderweg. Voor een dagje werken/shoppen kan je makkelijk een dagelijkse look aangaan, als je daarna nog beslist om te gaan stappen dan kan je snel een avond make-up toepassen. De make-up blijft ook een hele lange tijd zitten zonder uit te lopen of te vervagen, en de kleuren blenden mooi uit, passen bij elkaar en brengen makkelijk aan.

Het palette kun je vinden in je parfumerie en op de website van Chanel.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten