zondag 10 mei 2015

E.L.F - Make-up Mist & Set



De make-up mist & set is een product dat voorkomt dat je make-up uitloopt en zorgt ervoor dat hij langer en mooier blijft zitten. Ik ken dit product van bij professionele merken en onlangs zag ik het product bij E.L.F. 


Ga je uit, moet je naar een feest, heb je een lange dag, enz. dan kan je deze mist aanbrengen om je make-up te fixeren. Je sprayt hem van op een afstand over je gelaat en laat hem even drogen, hou wel je ogen gesloten!

Verwacht nu ook niet dat je door de (harde) regen kan gaan lopen of in een zwembad kan springen zonder dat je make-up uitloopt, daar dient dit product helemaal niet voor. Waarvoor het wel dient is tegen uitlopen van make-up. Je make-up kan uitlopen door verschillende oorzaken bijvoorbeeld transpireren of motregen. Je weet ook als je 's morgens make-up aanbrengt moet je soms 's middags opnieuw bijwerken, de make-up mist & set gaat er ook voorzorgen dat hij langer en mooier blijft zitten.




Als je naar een avondfeest gaat of je gaat uit dan gaat je make-up ook vaak uit lopen, door dat je transpireert. Deze spray zal je make-up 'vast' zetten waardoor je make-up minder gaat uitlopen.
Voor mij werkt deze spray wel, ik kan toch een paar uurtjes langer rondlopen zonder te hoeven bijwerken of angst te hebben dat mijn make-up look uit loopt. Ik vind dit een heel fijn product en heel handig in gebruik, even sprayen en klaar!

Het product bevat ook verschillende vitaminen maar daar stel ik mij dan de vraag " tot hoe ver kunnen deze vitaminen in dringen?" We hebben al make-up op vaak ook foundation dus er ligt al een film over onze huid en onze poriën zijn afgedekt. 

Het product zit verpakt in een donker bruin kubusvormig flesje met een spraydop, naar mijn persoonlijk gevoel zou ik liever een cilindervormig flesje hebben omdat het beter in de hand ligt maar da is persoonlijk.  

Ik heb deze make-up spray gekocht via de online webshop van E.LF. voor 4,00 €










3 opmerkingen:

  1. Ik heb hem ook en het is in de zomer denk ik ook lekker verfrissend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het product dient eigenlijk niet om te verfrissen. Het voelt enkel fris aan als je hem opspuit. Je kan hem daar natuurlijk voor gebruiken. :D

      Verwijderen
  2. Ik gebruik dit product elke dag en vind het enorm fijn! De mijne is helaas bijna op..

    BeantwoordenVerwijderen