maandag 11 mei 2015

Winactie! Mijn blog wordt 1 jaar.


Mijn blog is onlangs 1 jaar geworden en om al mijn volgers, lezers en collega bloggers te bedanken geef ik een pakket van Rainpharma t.w.v 39,95 € weg!


Het Hand-Some-Hand pakket bevat;
  • zachte Hand Wash (300 ml)
  • zachte Hand Balm (300 ml)
  • Koziol borsteltje 
Meer informatie vind je op de website van Rainpharma. 

Hoe kun je dit pakket winnen? Like mijn facebookpagina en mijn Instagrampagina en laat een comment achter op dit artikel om te laten weten dat je deelneemt! Veel succes.



De winnaars worden volgende week maandag (18/05/2015) bekend gemaakt! 
*Deze winactie word gesponsord door Rainpharma

3 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd alvast, hopelijk blog je nog een aantal jaartjes met veel plezier! Wat een waanzinnig leuke actie heb je voor de lezers van je blog georganiseerd zeg, en een fijne samenwerking hihi.. Ik doe graag mee voor een kansje op deze verwennerij. Ik volg je op bloglovin en facebook! Fijne avond, groetjes ilsiee prins, wiefiej@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maxime Decoene Van Belleghem12 mei 2015 om 01:07

    Gelukkig volg ik je nu al een tijdje op fb en instagram é :p XD
    Dikke,dikke proficiat me je 1jarig bestaan!!!
    �� �� ��
    Natuurlijk neem ik graag deel aan deze super leuke wedstrijd!
    Vele knuffels en kusjes van diego, Ariël, Jeff'ke en max xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je blog al een jaar bestaat! Ik doe zeker mee! Het pakket ziet er super mooi uit!
    Ik volg je op Instagram en heb je Facebook pagina geliked!
    Groetjes Juliette

    BeantwoordenVerwijderen