dinsdag 15 april 2014

RainPharma producten bij Goed Gevoel



Toen ik gisteren door de supermarkt liep zag ik de nieuwe Goed Gevoel staan met een zwarte doos verpakt. Nieuwsgierig als ik was, greep ik het tijdschrift. Al snel werd het duidelijk dat het om douche en verzorgingsproducten van Rainpharma. Ik besloot het tijdschrift te kopen. Toen ik thuis kwam en de doos opende kwamen er drie zwarte tubes tevoorschijn:

Shower Gel - A zest of happiness natural body care
 - geur Mandarin*Orange*Lemon
Shower Scrub - Sweet morning mint natural body care 
- geur Rosemary*Cedarwood*Peppermint
Body lotion - Calming Botanical touch natural body care
- geur Lavender*Sandekwood*Grapefruit

Elk van deze knijpflessen bevat 100 ml

Op de achterkant van elke fles als op de doos zelf staat de gebruiksaanwijzing per product. Rainpharma is trouwens een Belgische bedrijf!


Review van de producten

Shower Gel - A zest of happiness 

 Deze gel heeft een lekkere frisse geur, althans er gesproken word over een mandarijn geur ruik je deze niet duidelijk. Verder is het wel ok.
De vloeistof zelf is redelijk vloeibaar en doorzichtig. Ze voelt ook fris aan op de huid. De gel schuimt amper en bij het afspoelen begint de huid kort erna een beetje te plakken. Wat ik onaangenaam vind.

Op de knijpfles staat achteraan vermeld dat dit een aromatherapeutische douchegel is voor het lichaam zonder synthetische schuimmakers of zouten.

Shower Scrub - Sweet morning mint 

Deze scrub ruikt voor mij veel minder goed, ik kan het het best omschrijven als een aardegeur versterkt door munt. Van de kleur schrok ik even. Die is bruin en ziet er niet echt aantrekkelijk uit. De scrub zelf vind ik fijn aanvoelen, ook is hij niet te hard voor mijn huid. Wat ik miste bij de douche gel krijg ik bij de scrub. Die schuimt licht. Maar net zoals bij de douche gel begint men huid licht te plakken na het afspoelen.

Op de knijpfles staat achteraan vermeld dat dit een licht schuimende aromatherapeutische douche scrub is voor het lichaam, het de huid glad en zacht maakt en geschikt is voor dagelijks gebruik.

Na het afdrogen werd mijn huid zacht en glad en ze voelt het fijn aan. Van de geuren zelf blijft niet heel veel over buiten een frisse munt geur. Die ik heel aangenaam vind.

Body Lotion - Calming botanical touch

De bodylotion ruikt heerlijk naar lavendel en word versterkt door een lekkere zoete geur. De lotion zelf ziet er redelijk vast uit en is wit-geel van kleur. Bij het aanbrengen op men been merkte ik dat deze snel droogde waardoor het moeilijk werdt om hem open te smeren. Sneldrogend is wel handig voor als je weinig tijd hebt. Men huid wordt onmiddellijk zacht en voelt gevoed aan. Ook ruikt de bodylotion lekker op men huid.

Op de knijpfles staat achteraan: aromatherapeutische voedende en beschermende bodylotion zonder siliconen of minerale oliën.


















Links - Showergel/ Midden - Scrub/ Rechts - bodylotion


Ondanks enkele kleine minpuntjes op geur en textuur, wat voor mij persoonlijk is. Vind ik deze producten fijn in gebruik en mijn huid voelde achteraf zacht en gevoed aan. Deze producten ga ik met veel plezier verder op gebruiken. Wat ook een pluspunt is is dat Rainpharma werkt met plantaardige ingrediënten werkt. Waardoor de geur en textuur minpuntjes al snel verklaard worden. Dit is natuurlijk ook beter voor onze huid. Hierdoor zou ik ze zeker ook aanraden aan mensen met een gevoelige huid.

persoonlijk zou ik de scrub niet alle dagen gebruiken omdat alle dagen douchen niet goed is voor de huid.

 Slechts voor 4,99€  extra bij Goed Gevoel
                                                ==> achterkant van de knijpfles

Geen opmerkingen:

Een reactie posten