zaterdag 31 mei 2014

HELP het is bijna vaderdag

Vaderdag, waarschijnlijk één van de moeilijkste periodes. Wat moet ik mijn vader kopen? Ik kan toch moeilijk bloemen kopen?

Hoe ga ik opzoek naar een geschikt cadeau?
In de eerste plaats moet je weten wat je vader wilt. Waar liggen zijn interesses? Heeft hij hobby's? Gaat hij graag naar de welness? Houdt hij van verzorgingsproducten? 

Ik maakte de fout, een paar jaar geleden had ik voor mijn vader een verzorgingspakket gekocht. Spijtig genoeg ligt dit pakketje nog steeds in de kast. Vorig jaar kocht ik hem een soort van trimmer voor oor en neus haar. De trimmer wordt wel degelijk gebruikt en dit ter grote ergernis van mijn vader zelf. 

Is je vader een hobbykok? Dan is een keukengerei misschien wel iets. Een gepersonaliseerd koksmes of een keukenschort. Heeft hij een andere hobby? Dan kun je het in overweging nemen om een cadeau te kopen dat aansluit bij deze hobby. Bijvoorbeeld een verrekijker om vogels te spotten? 

Een bon van een sauna naar voorkeur is vaak ook een voltreffer of een bon voor een weekendje weg. (Dan heb jij het huis voor jou alleen!) 

Je kunt natuurlijk ook altijd gewoon verzorgingsproducten kopen. Voor lichaamsverzorging zou ik toch de producten van RainPharma aanraden. Deze hebben net dat tikkeltje meer door hun lekkere geuren en het zijn natuurlijke producten.Voor meer informatie over RainPharma klik je hier.
Voor gezichtsverzorging kun je ook bij RainPharma terecht of in de parfumerie.

Natuurlijk zijn er ook elektronische snufjes die je je vader cadeau kunt doen. Eventueel met het hele gezin samen leggen voor een nieuwe smartphone of tablet. Een scheerapparaat of een trimmer kan ook wel interessant zijn. 

Alcohol is vaak safe maar je weet zeker dat hij er tevreden mee zal zijn. Een fles Whiskey, Martini, Ricard, etc. Hiermee doe je hem altijd wel plezier.

Uiteindelijk gaat het om het gebaar. Toen we klein waren was hij zelf tevreden met de afschuwelijke kunstwerkjes die we voor hem maakte. Dus don't worry. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten