woensdag 7 mei 2014

Review Nagellak Primark

Zoals in een eerder artikel te lezen is, heb ik een bezoek gebracht aan Primark!
Ik kocht hier een nagellak setje voor 2,50€. De set bevat 4 nagellak flesjes van elk 6 ml. Roze glitter nagellak, oud roze kleur, parel kleur en een paarse glitter nagellak. Op het eerste zicht zou ik de kleuren niet gekozen hebben, maar voor 2,50€ dacht ik oké kan ik niet laten liggen. Het doosje ziet er dan weer erg aantrekkelijk uit, P.S love... staat erop in rosé gouden letters.



De flesjes zelf zien er ook heel erg leuk uit. Alleen vind ik ze ongemakkelijk in gebruik, door dat de dop zo rond en klein is zijn ze niet handig. Ook de geur is niet aangenaam. Het stinkt niet, het ruikt gewoon niet zo lekker. De nagellak zelf droogt snel. Als je een optimale dekking wilt moet je toch twee laagjes aanbrengen.

Aanbrengen
Op elke nagel breng je een basis laagje aan, als het droog is breng je een tweede aan. 
Wil je met de glitters werken? Breng dan een laagje van de effen kleur aan, laten drogen en dan de glitter nagellak erover.

De oud roze kleur vind ik echt heel mooi en past mooi in combinatie met de roze glitters. De parelkleur en de paarse glitters zijn minder geslaagd. Ik ben geen fan van witte nagels en de paarse glitters komen amper op je nagel. Na een dag dragen merk ik dat de randjes er al af zijn. Wel spijtig maar prijs kwaliteit zitten deze nagellakjes wel goed. Ondanks de twee kleuren die ik minder vind, is het toch geen miskoop. 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten