maandag 5 mei 2014

Shoplog Primark

Afgelopen zondag ben ik met een vriendin naar Primark in Eindhoven geweest. Vanuit Gent ongeveer een uur en een half rijden.
Toen we binnenwandelde stond ik versteld van de grootte. Wow dacht ik een paradijs voor jong en oud.
Uitermate geschikt voor mensen die lowbudget willen shoppen. Over de kwaliteit en de productie van de producten heb ik wel mijn twijfels. Voor zo weinig geld kan je toch niet veel kwaliteit verwachten denk ik.


Ondanks dat feit hebben ze er heel leuke tassen, schoenen, hebbedingetjes,juwelen, kleding, enz. je kunt het zo gek niet bedenken en ze hebben het. Alhoewel dat de kleding me minder aansprak. Uiteindelijk kocht ik toch leuke spullen maar zoals je ziet is er geen kleding bij, ik koos eerder voor accessoires.


Zwart handtasje met strik 9,00€. Een bijpassende oudroze portemonnee 6,00€.
Zwarte pumps 18,00€
Twee paar zwarte nylon kousen 3,00€
Wit badpak 14,00€
Vier kleine nagellakjes 2,50€
Oogschaduw palet (8 kleuren) 3,00€
Siliconen cover voor Iphone 4,00€

Je outfit kan je makkelijk een professionele en stijlvolle touche geven door een strakke jeans, losse broek (zoals nu mode is) of een chino te combineren met de zwarte schoenen en de handtas.

Van de nagellak en het oogschaduw palet komt binnen kort een uitgebreide review!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten