donderdag 8 mei 2014

Review P.S. Love... Eye shadow palette van Primark




Toen ik onlangs in Primark was kocht ik een oogschaduw palette met 8 kleurtjes voor maar 3,00€.  De verpakking viel me onmiddellijk op, hij is mat zwart. Bij het palette word een kwastje bijgeleverd, aan de ene kant en sponsje aan de andere kant een borsteltje. Op het eerste zicht zou ik dit kwastje niet gebruiken, hij voelt hard aan en heeft een rare vorm. In het palette bevind zich een spiegel, wat heel handig is voor onderweg. Al betwijfel ik of je make-up paletten met je meesleurt.




De tinten zelf zien er mooi uit. Er zijn 4 Bruin-roze tinten waarvan 2 matte en 3 grijstinten en 1 witte kleur.
Ik besloot de bruin tinten te testen, ik nam men oogschaduw kwast depte in de kleur en wilde deze erna aanbrengen. Als snel viel me op dat de kleuren niet mooi gepigmenteerd zijn. De kleuren blenden ook niet mooi in elkaar.

Oog look
Breng eerst oogschaduw basis aan!!

 De roze tint (tweede kleur bovenste rij) breng ik aan op het eerste deel van het oog, dit doe ik met een gewone oogschaduw kwast.
Op het tweede deel breng ik de gouden tint (net onder de roze) aan.
De roze/gouden tint (eerst tint bovenste rij) breng ik in de buitenste ooghoek en arcade boog aan.
De bruine tint (eerste tint onderste rij) zet ik aan in
de arcade boog en buitenste ooghoek.
De witte kleur breng ik aan met een platte oogschaduw kwast.

Met eyeliner en mascara probeer ik net iets meer body te geven. Maar ik heb het gevoel dat er niets op mijn ogen terecht is gekomen. Heel spijtig.

Dit palette is goed voor een dagelijkse onopvallende natuurlijke look. Maar voor mij is het zeker en vast een DISLIKE.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten