woensdag 2 juli 2014

Review - Paris BP cosmetics lipsticks

02 - 07
Via via kwam ik terecht op de website van make-up cosmetics. Een online webshop voor make-up.
Ik Besloot de lipsticks van Paris BP cosmetics te testen. Ik koos voor 2 kleuren:
  • 02 - coraal kleur
  • 07 - diep rode kleur









De lipsticks zitten in een zwart hoesje met goud kleurige details ook het opschrift is goud kleurig. Ziet er heel leuk en professioneel uit.

Tussen deze 2 kleuren zit op het eerste zicht weinig verschil. Bij het aanbrengen merkte ik dat er wel degelijk een verschil is. De 02 kleur is veel oranjer dan de 07 kleur van die laatste had ik wel gehoopt dat hij roder ging zijn. De 07 kleur is een warme rode kleur ideaal voor de winter.

Het zijn zachte crèmige en iet wat vettige lipsticks hierdoor glijden ze mooi over mijn lippen en benadrukt het geen vervelende velletjes maar dit heeft ook een nadeel, ik heb het gevoel dat er een laagje op mijn lippen ligt. Persoonlijk vind ik dit niet zo aangenaam. Na 2 uurtjes moet ik hem even bijwerken wat vrij normaal is voor een lipstick.

Deze lipsticks vind ik zeker ok! Prijs kwaliteit zitten ze goed! Ik vind het alleen spijtig dat ze geen naam hebben gekregen.

Deze lipsticks zijn te koop voor 5,00 €. Je kunt ze bestellen via Make - up cosmetics
Nu zijn ze tijdelijk te koop voor 3,50 €.

02 - 07

02- Coraal kleur

07 - Rode kleur

Geen opmerkingen:

Een reactie posten