woensdag 15 oktober 2014

Review - M.A.C Sin lipstick & Vino lip potlood


De herfst en winter staat voor de deur. Dit betekend voor mij twee dingen, koud en donkere kleuren. 
Donkere kleuren vind je niet alleen in mijn garderobe, donkere kleuren vind je ook terug in mijn make-up collectie. 

De zoektocht naar donkere lipsticks kan beginnen. Ik ben bewust opzoek gegaan naar een donker paarse lipstick en deze vond ik bij M.A.C. Een prachtige diep  paarse kleur met een tikkeltje bruin in. 
Ik ging bewust voor deze kleur omdat mijn blauwe ogen dan heel mooi uitkomen. 




Als ik een donkere lipstick zoals deze aanbreng, dan zorg ik dat mijn ogen niet te zwaar uitkomen. Vaak hou ik het bij een simpele zwarte eyeliner en volle wimpers. Let wel op, een donkere lipstick doet je lippen echt kleiner lijken. Ik heb vrij volle lippen, dus voor mij maakt het niet echt uit. Voor iemand met fijne lippen raad ik toch een lichte lipstick aan, lichte lipsticks laten je fijne lippen voller lijken.

Als ik een donkere lipstick als deze gebruik, neem ik er altijd een lip potlood bij. Ik koos voor het lip potlood 'Vino'. De kleur leunt heel dicht aan tegen die van de lipstick Sin

Met het lip potlood teken ik mijn lippen af, de mondhoeken kleur ik gewoon mee. Zo hoef ik straks gewoon maar 'binnen de lijntjes' te kleuren. Een lip potlood zorgt er trouwens ook voor dat je liptick mooi blijft zitten. Het potlood heeft een mooie crèmige textuur, waardoor het heel zacht aanvoelt als ik het aanbreng. Het lip potlood glijd mooi over mijn lippen en het is mooi gepigmenteerd. 


Daarna breng ik de lipstick Sin aan, dit is wel een matte lipstick. Doordat het een matte lipstick is glijd hij een beetje stroef over mijn lippen maar da stoort niet. Deze lipstick is heel mooi gepigmenteerd! Ik hoef in principe maar één keer over mijn lippen te gaan. Hij trekt niet in lijntjes en hij accentueert geen velletjes. Ik kan hem ongeveer 2,5 uur dragen voor ik hem moet bijwerken.


Ik ben zeker fan van deze liptick en lip potlood. Voor beide producten kan ik geen nadelen bedenken. Oké ja, de lipstick is wat stroef om aan te brengen maar dat is puur te wijten aan het feit dat het een matte lipstick is. Dit is dus perfect normaal.



De lipstick en het potlood kan je in een M.A.C store kopen of online bestellen via de website.

Voor de Sin liptick betaal je 19,00 € en voor het Vino lip potlood betaal je 15,00 €.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten